Список документов
Жас маман Гүлзат Асқарқызымен тәлімгер ұстазы Бекей Хуканның бірігіп жасаған жұмыс туралы қысқаша есебі.

Жас маман Гүлзат Асқарқызымен тәлімгер ұстазы Бекей  Хуканның  бірігіп жасаған жұмыс туралы қысқаша  есебі.

                                                  07-05-2012 жылы.

                             І –ІІ жарты жылдықта.                                    

 

        1.    .Жыл басынан жоспар құрып , жұмыс жасауға мүмкіндіктер қарастырылды.,  

      2.   Әдістемелік жоспар құруға көмектесіп,бірігіп жасадық.Сонымен қатар күнделікті сабақ жоспарын құру үлгісімен таныстырдым.

Шығармашылық тақырыбы таңдалды. Сынып және тәрбие журналын қалай қозғалтуды түсіндірілді..

 

3.      Тілдер мерекесі қарсаныңда «Тіл ашар»  ертеңгілігі өткізілді.

«Алтын күз» мерекесіне жоғары деңгейдегі дайындықпен қатысты.

Тәуелсіздігіміздің 20 жылдық қарсаныңда 2,4 сынып оқушыларың дайындап би,ән үйретті. Оқушыларға киімдер тіккізіп,әр мерекеде өзгертіп отырамыз.

Тоқсандық,жарты жылдық есепті жасау үлгісі бойынша есеп  жазбаша электронды түрде беріліп отырады..

 

4 .    Апта сайын сабағына қатысып ,әдістемелік кеңес берілді.

       Менің сабақтарыма қатысып, білмегенің келіп сұрап ақыл кеңес алады.

 

5     Оқулық,күнделік ,дәптермен жұмыс жасауын қадағалап отырамын.

Ата-аналармен қарым қатынас жасауды әдетке айналдырумен бірге қатынасу дәптерді 1-сыныптан бері қолданады.  Ата-аналар жиналысы   тоқсан сайын өтіліп отырады. Ата-аналардың жас маманға деген көз қарасы өте  жақсы.

 

6.    Оқушылармен жекелей жұмыс жасау жоспары, дарынды оқушылармен жұмыс жасау жоспары  құрылып іске асуда.  Сабақтан қалып жүрген оқушыларға жеке қосымша сабақ беріп отырады.Мектеп және мектептен тыс іс-шараларға өзід,оқушылары да үнемі қатысып отырады.

 

7.      Әр тоқсан бойынша жасаған жұмыс жөнінде есеп беріліп,жас маманға қойылатын талаптарды қағаз түрінде жазып тапсырып ,жұмыс жасау нұсқаулар беріледі, бақылау,диктант,шығарма жазуына көп қөңіл бөлуді алға қойғанымыз тиімді екені көрінуде.

 

8. Сынып оқушылары оқуғада,тәрбие,тәртіпкеде, жақсы қалыптасты деуге болады.Оқушылардың  оқуға,өнерге деген қызығушылығы жылдан жылға дамуда.

 

9.     Бастауыш сыныптар арасында өтілген  апталықта   »Қазақ тілі «Математика» «Әдебиет » пәнінен   ашық сабақ беруіне көмек нұсқаулар бергенім, өтежақсы деген бағалар алды.Және әр түрлі тақырыпта сынып сағаттарын өткізуге дағдыланды.

 

 

 

10.    І-ІІ  жарты жылдық бойынша оқушылардан оқу машығы,бақылау жазбаша жұмыстар алынды.               Нәтижесі:

 

Әдебиет оқу                        Математика.                        Жатжазу,  машығы,

 

 

        «5» - 13                           10                                     10                         16

                                                                                                    8                           2

        «4» - 3                              7                                       2                           2

       «3» - 4                               0                                     0                            0

       «2» - 0                               0                                     0                            0

                                              

       Үлгерім: 100 %                 100 %                         100 %                        100 %

        

       Сапасы: 80 %                             85 %                          90 %                           90 %

     

11.  .Жаңа жыл мерекесін жақсы дайындықпен қарсы алды.Өзі жауапты болды.     /2- сыныптар арасында/.

 

   Әр тоқсан  бойынша ата-аналар жиналысын өткізді. Оқушылардың білім деңгейін қортындылап,таныстырды. Алдағы уақытта қандай жұмыс жасау жөнінде жоспар құруды ,ата-аналар балаларына жіті талап  қойып қадағалауды  міндет  етіп жұмыс жасуға үйренгені  ата-ана оқушы мұғалімнің араасындағы қарым-қатынасты нығайтуда жақсы жағынан көріне бастағаны байқалады..

 

     12.Мектеп басшыларынан берілген ескерту ,қателіктерді дер кезінде түзетуге көмек жасап қайта тексеруден өткіземін.Өзімнің бар білгенімді үйретіп,оқытудағы жаңаша технологиялар,іс тәжірибелерді екеу ара,бастауыш бірлестік әдістеме отырыстарында талқылап пайдаланып  отырамыз.

 

13.Мен,және мектеп басшыларынан берілген тапсырманы бұлжытпай орындайды. Талапшыл,  ізденіс үстінде өзіне деген сенімі мол ұстаз болуға бейімделуде.

 

 

   14.   Алдағы уақытта да бірігіп жұмыс жасауға жоспар құрып көмек жасау арқылы бақылап,ақыл кеңес беріп отырамын. Балалармен қарым қатынас жасау,әріптестермен сезімтал,тілектесшіл,міңез құлықтың орнықтылығы,барлық мәселелерде идиялық таныту,жақсыдан үйреніп,жаманннан жиренуді,кез келген тапсырманы жанын сала,беріліп яғни есте қалатындай етіп орындауға, педогогикалық барлық қасиеттерді түсіне отырып еңбек жасауын әр қашанда талап етемін.

 

 

 

 

 15.  Жалпы Гүлзат туралы айтар болсам өткен жылдан бері айтқанды дұрыс қабылдайды. әдістемелік,шығармашылық шеберлігі арта түскені,үнемі ізденіс үстінде ,білмегенің сұрап білуге тырысатыны ,үлкендерді сыйлауы, ата-аналар, оқушылармен қарым қатынасы өте жақсы деп бағалай аламын.

Өз басын көпшіліктің ортасында дұрыс алып жүру, Ұжымда сыйлы, жарқын мінезді ,адал,болашағынан көп үміт күтетін ұстаз болатынына сенімім зор.

 

16. Жалпы қорыта келе айтарым болашақта аға ұстаздардың ізің басушы ,жаңа  заманға сай интернет,компьтор,электронды ақпараттар арқылы жұмыс жасай алатын,өз білімін жетілдіре білетін,шығаррмашыл ізденісте қажымайтын, ұстаз болуға бейімделіп , жаңа  технологиялардың қыр сырын менгеріп аша алатын, жас маманның бірі болады деп бағалаймын.

Автор: Бекей Хукан
Просмотров: 20838
Дата создания: 10 Мая 2012 г.
Дата редактирования: 10 Мая 2012 г.
www.egov.kz
Опрос