Әдістемелік көмек

Рассмотренных обращений: 1
Не рассмотренных обращений: 0

Сұлулық
Автор: педагог-психолог:Сарсенбаева М.К.

Педагог-психологтың 2012 – 2013 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі

 

                                                                                                                    Бекітемін:    ____________________ 

                                                                                                             Мектеп директоры  C. М Бектас

 

 

 

 

 

 

 

 

Иманжүсіп Құтпанұлы атындағы қазақ орта мектебі

педагог-психологінің

2012 – 2013  оқу жылына арналған жылдық

жұмыс жоспары

 

 

                                                                           

 

 

                                                                            Мектеп педагог-психологі:

                                                                                          Сарсенбаева М.К

 

 

 

                                                                         Жібек жолы ауылы

 

 

Жылдық жоспар

І. Оқушылармен жұмыс

 

Р/с

Жұмыстың мазмұны

нысан

Жұмыстың мақсаты

әдістемелер

Мерзімі

1.

Ұйымдастырушы

лық кезең

1-сыныптар, жаңадан келген оқушылар

Оқушыларға жекелеген психологиялық карта бастау, мәлімет жинау.

 

Психологиялық карта

 

тамыз-қыркүйек

2.

Мектептегі оқуға психологиялық дайындығы

1 сынып

1-сынып оқушыларының мектепке психологиялық дайындығын анықтау

Керн-Йиарисек тесті

қыркүйек

3.

Психологиялық

адаптация

1сынып, 5 сынып

жаңадан келгендер

Жаңа жағдайға тез бейімделуіне жағдай жасау, көмек көрсету

Проективтік әдіс /сөйлесу, әңгімелесу, сабақтарға қатысу/

 

Қазан

4.

Жасөспірім шақ -өтпелі кезең

7-9

 сыныптар

Өтпелі кезең дағдарысынан оңтайлы өтулеріне жағдай жасау, психопрофилактикалық шаралар өткізу

Тренингтер, тестер

Қараша, ақпан

5.

Оқу түрткісін анықтау, түзету, дамыту

1,4 ,7,9 сыныптар

Оқу түрткісі деңгейін анықтау, интеллект деңгейін байқау

IQ тестері

желтоқсан, наурыз

6.

Оқушылардың таным процестерін зерттеу, дамыту

2а, 2 э,3а, 3 э,6,8 сыныптар

Оқушылардың есте сақтау, ойлау, зейін, қиял, қабылдау ерекшеліктерін анықтау, дамыту.

“Ойлау икемділігін зерттеу” әдістемесі, “Логикалық ойлау” әдістемесі

Қаңтар, сәуір

7.

Алаңдаушылық деңгей

6-7 сыныптар

 

Сыныптағы оқушылардың психоэмоционалдық жай-күйі

Филлипс тесті

қазан, сәуір

 

 

 

 

 

ІІ. Бағыттар бойынша жұмыс

 

Р/с

Жұмыстың мазмұны

 

нысан

Жұмыстың мақсаты

әдістемелер

Мерзімі

1.

Оқушылардың әлеуметтік ортасы

5,8,10 сыныптар

Сыныптағы, жанұядағы қарым-қатынастарын, мектепке көзқарастарын анықтау

 «Жанұядағы қарым-қатынас», «Сыныптың психологиялық климаты» әдістемелері

І тоқсан

2.

Дарынды балалармен жұмыс

2а, 2 э,  сыныптар

7-11 сыныптар

1.Дарынды балалардың психологиялық ерекшеліктерін анықтау

2.Дарынды балалардың тұлға ретінде қалыптасуларына жағдай жасау

Тестер, тренингтер, әңгімелесулер, сабақтарға, сабақтан тыс шараларға қатысу

І –ІҮ

тоқсан

 

 

ІІ – ІІІ

тоқсан

3.

Девиантты балалармен жұмыс

5-11 сыныптар

Девиантты балалардың тұлғалық бабын және психикалық ерекшеліктерін анықтау

Тестер, тренингтер, әңгімелесулер

ІІ – ІҮ

тоқсан

4.

Психологиялық диагностика

1-11 сыныптар

Тұлғаның жеке жас және тұлғааралық өзара әрекет ерекшеліктерін зерттеу

Сабақтарға катысу

жыл бойы

5.

Психологиялық профилактика

2а, 2э, 4 сыныптар, 6а, 6 э,8 сыныптар

Тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуында кездесетін дағдарыстардың алдын алу

Тренингтер

І –ІІІ тоқсан

 

ІІ – ІҮ тоқсан

6.

Психокоррекция және дамыту

1,5 сыныптар

Оқушының психикалық процесіндегі ауытқуларды түзету және жалпы қарым-қатынас статустарын дамыту

Түзету сабақтары, тренингтер

жыл бойы

 

 

ІІІ. Мұғалімдермен  жұмыс

Жұмыстың мазмұны

нысан

Жұмыстың мақсаты

әдістемелер

Мерзімі

1.

Психологиялық кеңестер беру

Жекелеген мұғалімдер, топтар

1.Психологиялық мәселелерді шешуде белгілі бір көмек беру

2.Жекелеген оқушылардың психологиялық ерекшеліктері туралы сұранысқа ақпарат беру

ПП карталар, жеке есеп парақтары “Мұғалімнің шыдамдылығы” тестісі”

Жыл бойы

2.

Профессионалдық іс-әрекет түрткісін зерттеу

Тереңдетілген пәндер мұғалім-дері

Тереңдетілген пәндерден сабақ беретін мұғалімдердің профессионалдық іс-әрекет түрткісін зерттеу, анықтау

“Мұғалімнің әдептілігі”тестісі,  дарынды балалармен жұмыс қабілетін анықтау   тестісі

Қараша, ақпан

3.

Педагогикалық іс-әрекеттегі кедергілерді зерттеу

Жекелеген мұғалімдер

Мұғалімдердің жұмысына кедергі жасайтын немесе ұйтқы болатын факторларды анықтау

“Мұғалімнің коммуникативтік қызметінің тестілік картасы” әдістемесі

Желтоқсан, наурыз

4.

Диагностикалық зерттеме жұмыстары

Мектеп ұжымы

Мектептегі оқу-тәрбие және басқару процесіне оңтайлы жағдай туғызу үшін ұжымдағы қарым-қатынас, өзара көмек деңгейлерін зерттеу, анықтау

Сырттай бақылау, “Педагогтың қарым-қатынас моделі” тестісі

әр тоқсанда

1 рет

5.

Психологиялық ағарту жұмыстары

Мұғалімдер, мектеп әкімшілігі

Психологиялық әдебиеттерге сүйене отырып, соңғы жаңалықтармен таныстыру, балалардың психологиялық ерекшеліктеріне байланысты түсініктер беру, психологиялық сауаттану жұмыстарын жүргізу

Баяндама, дәрістер, пікір алысу, диспуттар өткізу

әр тоқсанда

1 рет

6.

Психоэмоционалдық жағдайларына көмек көрсету

Мектеп ұжымы

Ұжымда қалыпты психоэмоционалдық жағдай қалыптастыру

“Мұғалімнің конфликтогендігі” тестісі, тренингтер

Жыл бойы

7.

Педагогикалық-психологиялық консилиум

Сынып жетекшілері,  мұғалімдер

Зерттеу үрдісінде пайда болған мәселені алқалық талқылау бойынша шешу

Зерттеу, диагностика нәтижелері

Жылына

2 рет

 

 

 

 

 

 

ІV. Ата – аналармен жұмыс

 

Р/с

 

 

Жұмыстың мазмұны

 

нысан

 

Жұмыстың мақсаты

 

әдістемелер

 

Мерзімі

1.

Ата-аналарға психологиялық кеңестер беру

1-11 сынып оқушыларының ата-аналары

Ата-аналарға кеңестер беру арқылы профилактикалық шаралар жүргізу, психологиялық сауаттандыру

Психологиялық әдебиеттер,  тестер, сауалнамалар

 

Жыл бойы

2.

Психологиялық ағарту жұмыстары

Ата-аналар жиналыстары

 

 

Ата-аналар арасында психологиялық ағарту жұмыстарын жүргізу арқылы балаларға оңтайлы орта орнату, адамгершілік қарым-қатынас қалыптастыру, өзара түсінушілік жағдайын жасау.

Баяндамалар, дәрістер, ғылыми әдебиеттерге шолулар, зерттеу нәтижелері т.б.

 

әр тоқсанда

1 рет

3.

Мектепке, оқу-тәрбие процесіне, мұғалімдерге қарым-қатынастары

Тәрбие сағаттары, мектептен тыс шаралар

Ата-аналардың мектепке, оқу-тәрбие процесіне, сынып жетекшісіне, пән мұғалімдеріне қарым-қатынастарын анықтау арқылы кикілжіңдердің алдын алу, психологиялық қалыпты жағдай жасау

Тестер.тренингтер, сауалнамалар, әңгімелесу, тәрбие сағаттарына қатысу

 

Жыл бойы

4.

Сарамандық жұмыстар

Жекелеген оқушылар

дың отбасы

Жекелеген оқушылардың психологиялық ерекшеліктеріне отбасы жағдайының әсерін анықтау

Рейдтер, отбасы жағдайы анықтамалары, жеке мәліметтер

 

 

Жыл бойы

 

 

 

 

Қ  ы  р  к  ү  й  е  к

 

мерзімі

өткізілетін жұмыстың, шаралардың

нысан

әдістеме

түрі

мазмұны

мақсаты

І апта

Ұйымдастыру кезеңі

Есепке алу, жоспар құру

Жекелеген психологиялық-педагогикалық карта бастау, ақпарат жинау.

1-сыныптар, мектепке жаңадан келген оқушылар

 

ППК

ІІ апта

Психологиялық адаптация

Мектептегі оқуға психологиялық дайындық

Жаңадан келген оқушылардың мектептегі оқуға психологиялық дайындығын анықтау

 

1 а,ә; 5 сыныптары

Керн-Йиарисек тесті

“Жануарлар мектебі”

ІІІ апта

Психологиялық-әлеуметтік аспект

Жаңа жағдайға үйрену, қалыптасу деңгейлері

Оқушылардың жаңа жағдайға тез бейімделіп кетуіне жағдай жасау, көмек көрсету

 

Мектепке жаңадан келген оқушылар

Проективтік әдіс /сөйлесу, әңгімелесу/

ІҮ апта

Жаппай білім беру

Оқушылардың оқу мотивациясы

Денсаулығына байланысты мүмкіндігі шектеулі үйде оқытылатын оқушылардың жағдайын білу, психологиялық көмек көрсету

 

Үйде оқытылатын оқушылар

Үйлеріне рейд жасау

 

 

 

 

 

 

 

Қ         а         з      а      н                а     й     ы

 

 

мерзімі

өткізілетін жұмыстың, шаралардың

нысан

әдістеме

түрі

мазмұны

мақсаты

І апта

Профориентация

“Ұстазым  менің, ұстазым...” пікір сағаты

Өз пікірлерін білдіре білуге үйрету, ұстаздармен қарым-қатынастарын шыңдау,

ұстаз мамандығы жайында бағыт-бағдар беру

 5 сыныптарында “Біздің ұстаз” тренинг-ойыны

8-10 сыныптар

 

Шығарма

 

Тренинг-ойын

 

пікіралысу

ІІ апта

Мектепке, оқу процесіне қатынасы

Педагогикалық оқыту жағдайларын қарастыру

 

Сыныптың оқу процесіне қатынасын зерттеу, тексеру

4; 9 сыныптары

Сабақтарға қатынасу

ІІІ апта

Психологиялық профилактика

Жасөспірімдердің өтпелі кезең дағдарысының алдын алу

 

Жасөспірімдердің  позициясын, эгоцентризм (дарашылдық) күйін диагностикалау, анықтау

7 ; 8

сыныптары

“Аяқталмаған сөйлемдер” әдістемесі

ІҮ апта

Психологиялық ағартушылық

Ата-аналар арасындағы ағарту ісі

 

Балалардың жаңа ортаға психологиялық бейімделуі

1,5 сыныптарда

ғы ата-аналар жиналысы

Дәріс беру, тренинг өткізу

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                             

Қ   а   р   а   ш   а      а   й  ы

 

 

мерзімі

түрі

мазмұны

мақсаты

нысан

әдістеме

ІІ

 апта

Психодиагностика

Ақыл-ойды анықтау

Оқушылардың ақылдарын дамытудың диагностикасы

 9 сынып

Ақыл-ойды дамытудың мектептік тесті /ШТУР/

ІІІ

апта

Психодиагностика

Интеллектерін  зерттеу

Дарынды оқушылырдың интеллектерінің ерекшеліктерін анықтау

7

 сынып

Д. Векслер әдістемесі

ІҮ апта

Жас ерекшелігі психологиясы

Жасөспірімдік шақ ерекшеліктері

Балалардың психологиялық денсаулығын анықтау мақсатында сауалнама өткізу

6,7,8

 Сыныптар

Кеңес беру, дәріс оқу

 

 

 

 

Ж   е   л   т   о   қ   с   а   н     а   й   ы

 

Мерзімі

Өткізілетін  жұмыстың, шаралардың

 

нысан

әдістеме

 

түрі

мазмұны

мақсаты

 

І апта

Психологиялық профилактика

Кикілжің, оның алдын алу

Өтпелі кезеңдегі мінез өзгерістеріне баға беру, кикілжің себептерін анықтау

6,7,8 сыныптар

Жүйке жүйесінің жаулары

ІІ апта

Ағарту ісі

Ұжымдағы қарым –қатынас, психологиялық ахуал

Сынып тәрбие  сағаттарында, ата-аналар жиналысында психологиялық тренингтер жүргізу

 

Оқушылар, ұстаздар, ата-аналар

Тренингтер

ІІІ апта

Педагогикалық оқыту жағдайлары

Сыныптар жайлы ақпарат жинау

 

Оқудағы қиындықтардың түпкі себептерін анықтау

2,6,7 сыныптар

Сабаққа кіру анализдері

ІҮ апта

Ақпараттық

Оқушылардың жеке-дара мінездемелерін жинақтау

 

Өтпелі кезеңдерінің психологиялық аспектісін анықтау

6,7,8 сыныптар

Сынып жетекшілерінің ақпараты

 

Қ   а   ң   т   а   р     а   й   ы

 

Мерзімі

Өткізілетін жұмыстың, шаралардың

нысан

әдістеме

түрі

мазмұны

мақсаты

ІІІ апта

Психологиялық дамыту

Есте сақтау қабілетін дамыту

Есте сақтау қабілеті төмен оқушылардың жадыларын дамыту

3-6 сыныптар

“Он сөзді жаттау”әдістемесі

 

 

ІҮ апта

Психодиагностика

Суицид әреккеттердің алдын алу

Суицид әреккеттерді болдырмаудың амал шарттарын ұйымдастыру

5 -11 сынып

Баяндама «Суицид деген не?»

                                                                                     

А қ п а н     а й ы

мерзімі

Жұмыс .түрі

мазмұны

мақсаты

нысан

әдістеме

І апта

Психопрофилактика

Өзін-өзі бағалау

Оқушылардың өзін-өзі бағалай білу қабілетін дамыту, өзіндік кикілжіңнің алдын алу

7,8 сыныптар

“Өмір, қымбатсың сен маған” тренингі

ІІ апта

Психологиялық дамыту

Оқушылардың танымдық процестерін дамыту

Дамыту  жаттығулары, тренингтер арқылы таным процестерін дамыту

 

5,6 сыныптар

“Ойлау икемділігін зерттеу” әдістемесі, “Логикалық ойлау” әдістемесі

ІІІ апта

Психопрофилактика

Дарынды оқушылар мінез-құлқындағы ерекшеліктер

Дарынды оқушылардың мұғалімдермен, сыныптастарымен жағымды қарым-қатынастарын зерттеу

Дарынды оқушылар

Дарындылар психологиясы

ІҮ апта

Психодиагностика

Интеллектуалдық  ой-өріс

  Оқушылардың интеллектуалдық ой-өрісі мен математикалық, сөздік қабылдау қабілетін анықтау

5,6 сыныптар

IQ  тестер

 

Н а у р ы з    а й ы

мерзімі

Жұмыстың  түрі

мазмұны

мақсаты

нысан

әдістеме

І апта

Психикалық  қасиеттер

Даралық қасиеттері

Оқушылардың эврикалық ойлау және топта жұмыс жасау, ұйымдастыру қабілеттерін анықтау.

10  сынып

“Айға қону” ойыны

ІІ апта

Әлеуметтік аспект

Сынып ұжымындағы  психологиялық ахуал

Сынып ұжымдарында жақсы қарым-қатынас қалыптастыру

5-7 сыныптар

Дәріс оқу, тәрбие сағаттарына қатысу

 

ІІІ апта

Психодиагностика

Психикалық қалып және тұлғалық ерекшеліктері

Симптомдық комплекстерін анықтау

 

сынып жетекшілері, пән мұғалімдер

«Өмір жолы»

 

                                                                                      

С ә у і р    а й ы

 

Мерзімі

 

Жұмыстың  түрі

мазмұны

мақсаты

нысан

әдістеме

І апта

Психодиагностика

Мамандыққа икемділік

Қызығушылы

ғы мен қабілетіне қарай  мамандық таңдауға көмектесу

9

сынып

“Мамандық таңдау ”

ІІ апта

Мамандық таңдау

Кәсіптік қалауын таңдау

Оқушыларға мамандық таңдауына көмектесу, бағыт-бағдарын анықтау, жол сілтеу

 

11

 сынып

Кәсіптік қалау тесті /Голланд әдісі/

ІІІ апта

Психологиялық ахуал

Педагогикалық іс-әрекеттегі кедергілерді зерттеу

Мұғалімдер жұмысына кедергі жасайтын немесе ұйтқы болатын факторларды анықтау

 

Жас және жаңадан келген мұғалімдер

Проективтік әдіс

ІҮ апта

Психологиялық ағартушылық, ақпараттық

Кәсіптік бағдар

Түлектерді оқу орындарының талап-тілектерімен, қабылдау шараларымен таныстыру, өзіне лайықты саласын таңдауға көмектесу

9-11

 сыныптар

Оқу орындарының шақыру жарнамалары

                                                                                               М а м ы р     а й ы

мерзімі

Жұмыстың түрі

мазмұны

мақсаты

нысан

әдістеме

І апта

Психологиялық

 кеңес

Кәсіптік бағдар

Оқушылардың мамандық  қалауын анықтау, кеңес беру

 

9-11

 сыныптар

“Кәсіптік  іс-әрекет

қалауы”әдістемесі

ІІ апта

Мамандыққа баулу

Мамандық таңдауға көмектесу

Қала мекемелеріне /депо, баспахана, пошта, аурухана, КТЛ, т.с.с./ топсаяхат жасау

 

9-11

сыныптар, сынып жетекшілері

Топсаяхаттағы

 алған әсерлерін талдау

ІҮ апта

Ақпараттық

Диагностикалық  зерттеу

Мектептегі оқу-тәрбие және басқару процесіне оңтайлы жағдай туғызу үшін ұжымдағы қарым-қатынас, оқушылардың қабілет деңгейі, тұлғалық ерекшеліктері бойынша жүргізілетін  диагностиканың қорытындыларын талдау

 

Мектеп әкімшілігі, сынып жетекшілері, мұғалімдер

Педагогикалық-

психологиялық консилиум

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ақпараттық   -    диагностикалық  зерттеу  ( сабақтарға қатысу)

 

Мақсаты:  Мектептегі оқу-тәрбие және басқару процесіне оңтайлы жағдай туғызу үшін ұжымдағы қарым-қатынас, оқушылардың қабілет деңгейі, тұлғалық ерекшеліктері бойынша жүргізілетін  диагностиканың қорытындыларын анықтау

 

Аты - жөні

пәндер

сын

мерзімі

1

Бекей Кокан

 

1

 

2

Наурызбаева Жаухар 

 

1

 

3

Нурмаганбетова Кайша  Кабаевна

 

2

 

4

Амренова Жаналык Кожакызы

 

2

 

5

Берликбаева  Гулзат  Аскаровна

 

3

 

6

Кошекова Алмагул Базаровна

 

3

 

7

Маханова Алмагул Шертаевна

 

4

 

8

Койшыбаева Батима Каниевна

 

 

 

9

Жумадилова  Назира

 

6

 

10

 Манетов Есимбек Маратович

 

 

 

11

Бабакова Галия Токтагалиевна

 

 

 

12

Татенова Сулушаш Турсунгалиевна

 

 

 

13

Дуйсеманова Улжан Жуманазаровна

 

 

 

14

Съезхан Анаргул

 

 

 

15

 Жунусова  Амина       

 

 

 

16

Жумекенова Акнур Арысбаевна

 

 

 

17

 Абдикеримова  Айгул Тасыбаевна

 

 

 

18

Муканова Мейрамгул

 

 

 

19

Тоймуратова Жансая Омаровна

 

 

 

20

Тумышев Рустем Берикович

 

 

 

21

Сейтказиев Ерлан Нурсеитович

 

 

 

22

Самарканова Эльмира Талгатбеккызы

 

 

 

23

Сейтказиева Асыл Муратовна

 

 

 

24

Жалмурзаева Айтжамал  Кошмуратовна

 

 

 

25

Бижанов Нурсултан Муратулы

 

 

 

26

Бектас Серик Муксумбек

 

 

 

27

Мажитова Дана Уалихановна

 

 

 

28

Сердалиева Жазира Киикбайкызы

 

 

 

29

 

 

 

 

30

 

 

 

 

31

 

 

 

 

32

 

 

 

 

33

 

 

 

 

Жылдық жоспар    1 »а»  ,  1 «ә»

 

 

Р/с

Жұмыстың мазмұны

нысан

Жұмыстың мақсаты

әдістемелер

Мерзімі

 

1.

Ұйымдастырушы

лық кезең

1-сыныптар, жаңадан келген оқушылар

Оқушыларға жекелеген психологиялық карта бастау, мәлімет жинау.

 

Психологиялық карта

 

Тамыз-қыркүйек

 

2.

Мектептегі оқуға психологиялық дайындығы

1 а,ә

1-сынып оқушыларының мектепке психологиялық дайындығын анықтау

Керн-Йиарисек тесті

қыркүйек

 

3.

Психологиялық

адаптация

1а,ә сынып; жаңадан келгендер

оқушылар

Жаңа жағдайға тез бейімделуіне жағдай жасау, көмек көрсету

Проективтік әдіс /сөйлесу, әңгімелесу, сабақтарға қатысу/

 

Қазан

 

4.

Шақ -өтпелі кезең

1 а,ә

 сыныптар

Өтпелі кезең дағдарысынан оңтайлы өтулеріне жағдай жасау, психопрофилактикалық шаралар өткізу

«Оқу мотивациясы» Н.Г Лусканов сауалнамасы

Қараша, ақпан

 

5.

Оқу түрткісін анықтау, түзету, дамыту

1 а,ә сыныптар

Оқу түрткісі деңгейін анықтау, интеллект деңгейін байқау

«Жануарлар мектебі»

желтоқсан, наурыз

 

6.

Оқушылардың таным процестерін зерттеу, дамыту

1 а, ә сыныптар

Оқушылардың есте сақтау, ойлау, зейін, қиял, қабылдау ерекшеліктерін анықтау, дамыту.

“ Логикалық ойлау” әдістемесі

Қаңтар, сәуір

 

7

 

 

        Ата-аналарға

психологиялық

кеңестер беру

1 а, ә оқушыларының ата-аналары

Ата-аналарға кеңестер беру арқылы профилактикалық шаралар жүргізу, психологиялық сауаттандыру

Психологиялық әдебиеттер,  тестер, сауалнамалар

 

Жыл бойы

 

+

Жылдық жоспар  2а, ә сыныптар

Р/с

Жұмыстың мазмұны

нысан

Жұмыстың мақсаты

әдістемелер

Мерзімі

 

1.

Ұйымдастырушы

лық кезең

2 а, ә сыныптар, жаңадан келген оқушылар

Оқушыларға жекелеген психологиялық карта бастау, мәлімет жинау.

 

Психологиялық карта

 

қыркүйек

 

3.

Психологиялық

адаптация

2 а,ә;  сынып; жаңадан келгендер

Демалыстан кейін тез бейімделуіне жағдай жасау, көмек көрсету

Проективтік әдіс /сөйлесу, әңгімелесу, сабақтарға қатысу/

 

Қазан

 

4.

Жасөспірім шақ -өтпелі кезең

2 а, ә

 сыныптар

Өтпелі кезең дағдарысынан оңтайлы өтулеріне жағдай жасау, психопрофилактикалық шаралар өткізу

«Сен қорқақсың ба? сауалнама

Қараша, ақпан

 

5.

Оқу түрткісін анықтау, түзету, дамыту

2 а, ә сыныптар

Оқу түрткісі деңгейін анықтау, интеллект деңгейін байқау

« Менің мінезім» сауалнамасы

желтоқсан, наурыз

 

6.

Оқушылардың таным процестерін зерттеу, дамыту

2 а,ә сыныптар

Оқушылардың есте сақтау, ойлау, зейін, қиял, қабылдау ерекшеліктерін анықтау, дамыту.

«ақыл – ойды дамыту диагностикасы»

Қаңтар, сәуір

 

7.

Алаңдаушылық деңгей

2 а, ә сыныптар

Сыныптағы оқушылардың психоэмоционалдық жай-күйі

Филлипс тесті

 

 

қазан, сәуір

 

8

 

 

 

 

  Ата-аналарға

психологиялық

 кеңестер беру

2 а, ә  сынып оқушыларының ата-аналары

Ата-аналарға кеңестер беру арқылы профилактикалық шаралар жүргізу, психологиялық сауаттандыру

Психологиялық әдебиеттермен таныстыру, сауалнама « Сіз және балаңыз бір – біріңізді түсіне аласыз ба?»

 

Жыл бойы

9

 

Психологиялық ағарту

жұмыстары

Ата-аналар жиналыстары

 

 

Ата-аналар арасында психологиялық ағарту жұмыстарын жүргізу арқылы балаларға оңтайлы орта орнату, адамгершілік қарым-қатынас қалыптастыру, өзара түсінушілік жағдайын жасау.

Баяндамалар, дәрістер, ғылыми әдебиеттерге шолулар, зерттеу нәтижелері т.б.

 

жылына 1 рет

 

 

 

 

 

 

 

Жылдық жоспар   3 сынып

 

 

Р/с

Жұмыстың мазмұны

нысан

Жұмыстың мақсаты

әдістемелер

Мерзімі

 

1.

Ұйымдастырушы

лық кезең

3 сынып, жаңадан келген оқушылар

Оқушыларға жекелеген психологиялық картасын жалғастыру, мәлімет жинау.

 

Психологиялық карта

 

қыркүйек

 

2.

Психологиялық

адаптация

3  сынып; жаңадан келгендер

Жаңа жағдайға тез бейімделуіне жағдай жасау, көмек көрсету

Проективтік әдіс /сөйлесу, әңгімелесу, сабақтарға қатысу/

 

Қазан

 

3.

Жасөспірім шақ -өтпелі кезең

3

 сынып

Өтпелі кезең дағдарысынан оңтайлы өтулеріне жағдай жасау, психопрофилактикалық шаралар өткізу

Тренингтер, тестер

Қараша

 

5.

Оқу түрткісін анықтау, түзету, дамыту

3  сынып

Оқу түрткісі деңгейін анықтау, интеллект деңгейін байқау

IQ тестері

желтоқсан, наурыз

 

6.

Оқушылардың таным процестерін зерттеу, дамыту

  3сынып

Оқушылардың есте сақтау, ойлау, зейін, қиял, қабылдау ерекшеліктерін анықтау, дамыту.

“Ойлау икемділігін зерттеу” әдістемесі, “Логикалық ойлау” әдістемесі

Қаңтар, сәуір

 

7.

Алаңдаушылық деңгей

3 сынып

Сыныптағы оқушылардың психоэмоционалдық жай-күйі

Филлипс тесті

қазан, сәуір

 

 

8

Дарынды балалармен

жұмыс

3  сынып

 

1.Дарынды балалардың психологиялық ерекшеліктерін анықтау

2.Дарынды балалардың тұлға ретінде қалыптасуларына жағдай жасау

Тестер, тренингтер, әңгімелесулер, сабақтарға, сабақтан тыс шараларға қатысу

І –ІҮ

тоқсан

ІІ – ІІІ

тоқсан

9

 

      Психологиялық

профилактика

3  сынып,

Тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуында кездесетін дағдарыстардың алдын алу

Тренингтер

І –ІІІ тоқсан

 

ІІ – ІҮ тоқсан

 

 

 

10

   Ата-аналарға       

психологиялық

 кеңестер беру

3 сынып оқушыларының ата-аналары

Ата-аналарға кеңестер беру арқылы профилактикалық шаралар жүргізу, психологиялық сауаттандыру

Психологиялық әдебиеттер,  тестер, сауалнамалар

 

Жыл бойы

11

 

 

  Психологиялық  

 ағарту

 жұмыстары

Ата-аналар жиналыстары

 

 

Ата-аналар арасында психологиялық ағарту жұмыстарын жүргізу арқылы балаларға оңтайлы орта орнату, адамгершілік қарым-қатынас қалыптастыру, өзара түсінушілік жағдайын жасау.

Баяндамалар, дәрістер, ғылыми әдебиеттерге шолулар, зерттеу нәтижелері т.б.

 

әр тоқсанда

1 рет

ІV. Ата-аналармен жұмыс

 

 

Р/с

 

 

Жұмыстың мазмұны

 

нысан

 

Жұмыстың мақсаты

 

әдістемелер

 

Мерзімі

1.

Ата-аналарға психологиялық кеңестер беру

1-11 сынып оқушыларының ата-аналары

Ата-аналарға кеңестер беру арқылы профилактикалық шаралар жүргізу, психологиялық сауаттандыру

Психологиялық әдебиеттер,  тестер, сауалнамалар

 

Жыл бойы

2.

Психологиялық ағарту жұмыстары

Ата-аналар жиналыстары

 

 

Ата-аналар арасында психологиялық ағарту жұмыстарын жүргізу арқылы балаларға оңтайлы орта орнату, адамгершілік қарым-қатынас қалыптастыру, өзара түсінушілік жағдайын жасау.

Баяндамалар, дәрістер, ғылыми әдебиеттерге шолулар, зерттеу нәтижелері т.б.

 

әр тоқсанда

1 рет

3.

Мектепке, оқу-тәрбие процесіне, мұғалімдерге қарым-қатынастары

Тәрбие сағаттары, мектептен тыс шаралар

Ата-аналардың мектепке, оқу-тәрбие процесіне, сынып жетекшісіне, пән мұғалімдеріне қарым-қатынастарын анықтау арқылы кикілжіңдердің алдын алу, психологиялық қалыпты жағдай жасау

Тестер.тренингтер, сауалнамалар, әңгімелесу, тәрбие сағаттарына қатысу

 

Жыл бойы

4.

Сарамандық жұмыстар

Жекелеген оқушылар

дың отбасы

Жекелеген оқушылардың психологиялық ерекшеліктеріне отбасы жағдайының әсерін анықтау

Рейдтер, отбасы жағдайы анықтамалары, жеке мәліметтер

 

 

Жыл бойы



Просмотров: 13034
Дата создания: 05.11.2012
Дата редактирования: 05.11.2012

Интернет-ресурстың интерфейс тілін таңдап алыңыз

Выберите язык интерфейса Интернет-ресурса

Select the interface language of an Internet-resource




Интернет-ресурстың контент тілін таңдап алыңыз

Выберите язык содержимого Интернет-ресурса

Select the content language of the Internet-resource