Әдістемелік көмек

Рассмотренных обращений: 1
Не рассмотренных обращений: 0

Выпускники 2014
Автор: Жұмекенова А.А.

И.Құтпанұлы атындағы орта мектептің 2012-2013 оқу жылына арналған жұмыс жоспары

«Бекітемін»

Мектеп директоры:

С.М. Бектас _________________

 

 

 

 

 

 

И.Құтпанұлы атындағы орта мектептің

2012-2013 оқу жылына арналған жұмыс жоспары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31  Тамыз 2012 жылы № 1

Мектептің педагогикалық кеңесінде талқыланады.

Мазмұны

Мектептің өткен оқу жылындағы жұмысына талдау                                      Бет

Жаңа оқу жылына мақсаты мен міндеттері

Мақсат пен міндеттерді жүзеге асырудағы

 педагогикалық ұжымның іс-әрекеті

 

І тарау Мектеп жасындағы балаларды жалпыға

              бірдей міндетті оқумен қамту

ІІ тарау Оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру

ІІІ тарау Мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті

білім стандартын орындау

IV тарау  Әдістемелік  жұмыс

V тарау  Педагогикалық кадрлармен жұмыс жүйесі

VI тарау  Тәрбие жұмысы

VII тарау  Мектепішілік бақылау жұмысы

VIII тарау Мектептің инновациялық қызметі

IX тарау Мектептің материалдық-техникалық

                 базасын (экономикасын) дамыту

Педагогикалық кеңестің жұмыс жоспары

Директор жанындағы кеңестің жұмыс жоспары

Кіші педагогикалық кеңес (Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары жанындағы кеңес)

Мектеп жұмысының жылдық циклограммасы

Мектептің бақылау циклограммасы

 

 

 

 

 

 

 

Оқу-тәрбие жұмысына талдау жасау құрылымы

И.Құтпанұлы орта мектебі

2011-2012 оқу жылында атқарылған

жұмыстардың жылдық есебі

            2011-2012 оқу жылында атқарылған жұмыстардың есебі төмендегі пунктер бойынша талданды:

1.     Мектептің тақырыбы және мақсаты

2.     Мектептің 2011-2012 оқу жылында алдына қойған міндеттері

3.     Жалпы мағлұмат: мектеп паспорты, оқушылар контингенті, оқытылу тілі, вариативтілігі, бағыты, мұғалімдердің сапалық құрамы

4.     Мектептің материалдық – техникалық базасына талдау

5.     Мектеп жасындағы оқушыларды жалпыға бірдей міндетті оқумен қамту туралы

6.     Педагог мамандармен атқарылатын жұмыс жүйесі

7.     Әдістемелік жұмыс жүйесіне талдау.

8.     Тәрбие жұмысына талдау

9.     Мектепішілік бақылау мен басқару жұмысына талдау

10.  Мемлекеттік білім стандартының орындалу барысына талдау. Оқушылардың білім сапасының талдауы

11.   Жасалған талдау негізінде келесі оқу жылының міндеттері мен мақсатын ұсыну

1.    Мектептің тақырыбы:  «Оқу тәрбие үрдісінде оқытудың тиімді әдісі–тәсілдерін қолдана отырып оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, ұлттық сана сезімдерін қалыптастыру».

 Негізгі мақсат: «Сапалы білім, саналы тәрбие беру».

2.    Мектептің өткен тәрбие оқу жылында алдына қойған мақсаты бірнеше бөліктерден тұрады. Олар:

а) оқу бағдарламасы бойынша оқушыларға білім беруде білім стандартының талаптарын қамтамасыз ету;

ә) Озат тәжірбиелер мен инновациялық оқыту технологиясын ұтымды пайдалана отырып оқу сапасын арттыру;

  б) Оқу – тәрбие жұмысының сапасын арттыруда ата-аналармен тығыз байланыста болу;

  в) Оқушылардың сабаққа толық қатысуына, жан-жақты дамуына педагогикалық басшылық жасау;

  г) Мониторинг жасау.

3.    Мектеп жөнінде жалпы мағлұмат:

А) Оқу жылының басында – 252оқушы тіркелді. Оның:        

1-4 сыныптарда – 115 оқушы

                                             5-9 сыныптарда – 106 оқушы

                                             10-11 сыныптарда – 31 оқушы

Оқу жылының аяғында оқушылар саны – 249 оқушы. Оның ішінде:  

1-4 сыныптарда – 116 оқушы

                                                                                            5-9 сыныптарда – 108 оқушы

                                                                                            10-11 сыныптарда – 25 оқушы

Әр сыныптарда оқушылар саны:

1 «А» сыныбында – 17/9                           5 «А» сыныбында – 18/9

1 «Ә» сыныбында – 19/8                           5 «Ә» сыныбында – 12/7

2 «А» сыныбында – 19/9                           6 сыныбында – 18/8

2 «Ә» сыныбында – 20/8                           7 сыныбында – 18/8

3 сыныбында – 22/14                                8 сыныбында – 26/11

4 сыныбында – 19/10                                9 сыныбында – 16/4

Барлығы: 116/58                                        Барлығы: 108/47

 

 10 сыныпта – 10/5

11 сыныпта – 15/9

Барлығы: 25/14

Мектеп бойынша: 249/119

 

Мектепте оқытылу тілі – қазақ тілінде. Мектеп таза қазақ мектебі. Мектеп жаратылыстану-математика бағыт бойынша жұмыс жасайды.

Мұғалімдердің сапалық құрамына тоқталар болсақ, 31 мұғалім жұмыс атқарады. Оның сыртында  2 хатшы бар. Мектепте 1 психолог, 1 әлеуметтік педагог, 1 тәлімгер, 1 кітапханашы бар және 1 медбике қызмет атқарады. 23мұғалім жоғары білімді, 2-де аяқталмаған жоғары білім, 8 мұғалімде арнаулы орта білім бар.  Жоғары санаты – 3 мұғалім, оның 1-і өндірістік пәндер бірлестігінде, 2-і гуманитарлық пәндер бірлестігінде. Бірінші санатта – 5 мұғалім. Оның 3-і бастауыш сыныптар бірлестігінде, 2-і гуманитарлы пәндер бірлестігінде. Екінші санатты – 12 мұғалім. 10 мұғалім – санатсыз мұғалімдер.

Мұғалімдердің еңбек өтілі бойынша:

1. 3 жылға дейінгілері       – 7 мұғалім

2. 3 – 8 жыл                        – 2 мұғалім

3. 9 – 16 жыл                       – 8 мұғалім

4. 16 – 20 жыл                     – 7 мұғалім

5. 20 – 30 жыл                    – 5 мұғалім

6. 30 дан жоғары    – 2 мұғалім

Мұғалімдердің жас құрамы бойынша:

1)     20-30 жас аралығында – 10

2)     31-40 жас аралығында – 9

3)     41-50 жас аралығында – 9

4)     51-60 жас аралығында – 3

5)     61-ден жоғары – 0

4.     Мектептің материалдық – техникалық базасы:

Мектептегі оқу бөлмелері толық жабдықталған. Физика кабинеті, тігін шеберханасы,                            2 компьютер бөлмесі, 2 мультимедиялық кабинет, лингофон кабинеттері жабдықталған.

-        Спорт зал, шеберхана, кітапхана, оқу залы, мәжіліс залдары толық жабдықталған;

-        Би үйірмесінің бөлмесі жабдықталған, факультатив сабақтары оқу кабинеттерінде жүргізіледі;

-        Мектеп жанында 115 түп ағаш, гүлдер және 1,5 соток жерге көкіністер отырғызылған, арнайы газон шөптері егілген;

-        Мектеп дәлізінде рәміздер бұрышы, сабақ кестесі және хабарландыруларға арналған стендтер, Президент жолдауы, Балалардың құқығы туралы стенд, Қазақстан      

2030 бағдарламасы, спорттық жетістіктер стенді және денсаулық бұрыштары бар. Жасанды гүлдермен және екпе гүлдермен безендірілген;

-        Дидактикалық материалдармен әр мұғалім өздері қамтылған. Мектепте                  5 интерактивті тақта, 2 музыкалық орталық,  2 DVD, 1 музыкалық аппаратура, компакт-дискілер, электрондық оқулықтар, 1 цифровой  видеокамера және 1цифровой фотоаппарат бар;

-        Мектепке жыл бойы жобамен 400-500 мың теңгедей демеушілік көмек жасалды. Оларға аз қамтылған оқушыларға тегін тамақ, жаңа жылдық ертеңгіліктер, мектепке шөп шабатын аппарат, лагерьге ыстық тамақ т.б. ұйымдастырылды;

-         Мектепте жарық жеткілікті, ал жылу мәселесімен айналысудамыз. Қыста оқу бөлмелері 12-20 көрсетті. Спорт зал және мәжіліс залдары 10-12 ;

-        Алдағы жылға мектептің безендіру жұмыстарын жүргізу, арнайы кабинеттік жүйеге көшу, мектеп ішін және сыртын гүлдендіру, озық үлгідегі сынып бөлмесін жабдықтау, әдістемелік, ғылыми жоба жүргізетін кабинеттерді жабдықтау.

5.    Мектеп жасындағы оқушыларды жалпыға бірдей міндетті оқумен қамту туралы.

Мектептің ең негізгі міндеті – мектеп жасындағы балаларды жалпыға бірдей міндетті оқумен қамту. Яғни мектепке қарасты мөлтекауданда тұратын 1-18 жас аралығындағы барлық балаларды тіркеуге алу, мектеп жасындағы оқушыларды 100% оқуға тарту жұмыстарын жүргізу. Балаларды жалпыға бірдей міндетті оқу мен қамту барысында әр түрлі категориядағы отбасы балалармен жұмыс жасау. Нақтысы – денсаулығы нашар, жетім, жартылай жетім, әлеуметтік жағдайы төмен, сәтсіз отбасылық балалары. Сонымен қатар мектепалды даярлық тобы, оқушыларды мамандыққа баулу, оқушылардың ыстық тамағын және олардың тасымалдануын ұйымдастыру. 7 бағыттан тұратын бұл бөлімді алдағы уақытта нақты бір педагогқа жіктеу. Биылғы оқу жылында бұл жұмыс әлеуметтік педагогта болғанымен оның атқарған жұмыстарының есебінде біршама кемшіліктер байқалады:

1) Мөлтек аудандардағы бала санын анықтау жалпылама көрсетілген. Дегенмен ауыл бойынша екі мектептің бала санын толық іріктеу қажет, және оларды сыныптарға бөліп алу керек. Оқушылар контингентін қалыптастыру және олардың қозғалысын бақылау жұмысын қолға алу қажет. Сонымен бірге оқушылар тасымалына көңіл аудару қажет. №101 разъездтан қатынайтын 8 оқушылар қай сыныпта және олардың қатынауы жөнінде ата-аналарымен сынып жетекшілерімен біріккен жұмыс түрін ұйымдастыру қажет.

2)     Жетім, жартылай жетім, әлеуметтік жағдайы нашар, көп балалы және сәтсіз отбасы балаларымен жұмыс жасауда – олардың кестесі жасалынып, сандары анықталған. Сонымен қатар «Балаларға жылу сыйлайық» атты апталық акция өтілген. Бірақ мерзімі белгісіз, кімдерге арналаған? Жалпы  мектеп есебіндегі оқушыларға ма?  Әлде әлеуметтік жағдайы төмен, жетім, жартылай жетім отбасыларының балаларына арналған ба? Тақырып толық ашылып көрсетілмеген. Сонымен қатар бұл акцияда «Аялы алақан» тақырыбында сурет көрмесі өтілген. Бұл қай сыныптар аралығында өтілді немесе қай жас оқушылары арасында өтілді. Әлде қай категориядағы отбасы балаларымен өтілді. Оның қорытындысы қайда? Кімге көмек берілді? Мақсаты, міндеті жоқ, көрсетілмеген. Сәуір айында «Балаларға көктем шуағын сыйла» атты тақырыбында республикалық марафон өткізілген. Дегенмен оның  (кімдер) мақсаты мен міндеті айқындалмаған. «Көмек қолын бер» тақырыбында мүмкінділігі шектеулі және қиын өмірлік жағдайға тап болған балаларға ерікті оқушылар мен мұғалімдерден мектеп құрал жабдықтары жиналып таратылып берілген, бұл акция ма? Әлде  демеушілер күші ме? Белгісіз. Кімге және қанша заттар жиналды, қалай таратылды, ол анық емес. Мамыр айында «Зорлықсыз балалық шақ» тақырыбында ауыл ниспекторымен бірлескен дөңгелек үстел өткізілген оған кімдер қатысты, анық жазылмаған. Қандай сұрақтар негізгі деп табылды, ол көрсетілмеген. Сонымен қатар 10 сыныптың оқушысы Е.Таныркуловтың үйіне сынып жетекшісі Ғ.Т.Бабақова мен бірге барған мектеп әкімшілігіне ескертусіз. Сабақты көп босатуы бойынша деп көрсетілген, және тұрмыстық акт жасалынған. Ешбір негізсіз және бұйрықсыз жасаған әрекеті үшін оқушының ата-анасы тарапынан реніш туған.

Сонымен қатар демеушілік жасаған «Астана құс» фабрикасымен бірлескен «Жас Отан» ХДП-ның орындаушы хатшысы А.М. Магомедовтың 170 000 теңге көлемінде15 оқушыға мектеп құрал жабдықтарымен қамтамасыз еткені мәлімделсе, желтоқсан айы кезінде Е.Е.Қазыбековтың, кім екені жазылмаған, Жібек Жолы ауылының округтық депутатының демеушілігімен 70 000 теңге көлемінде жетім, көп балалы, жағдайы  төмен отбасы балаларына тегін тамақ ұйымдастыру мақсатында алынған.

Қиын оқушыларымен жұмыс, денсаулығы нашар оқушыларымен жұмыс, оқушыларды мамандыққа баулу жұмыстары жайлы атқарылған есеп жоқ. Жас маман ретінде жұмысқа жаңадан орналасуына орай, бірнеше жұмыстар шет қалып қойған. Алдағы оқу жылына кезекті еңбек демалысынан кейін толық жұмыс жоспарын қарастыруға тапсырмалар берілді.

6.    Педагог мамандармен атқарылатын жұмыс жүйесі:

«Қазақтың қаны бір, жаны бір жолбасшысы – мұғалім» деп М.Жұмабаев айтқандай педагог мамандармен жұмыс бағытының негізгі мақсаты – мұғалімдермен жұмыс істеу. Оның негізгі бағыттары бойынша тоқталар болсақ:

1)     Мұғалімдердің біліктілігін көтеру, олардың өз бетінше білімін жетілдіру іс-шаралары. 2011-2012 оқу жылында білім – біліктілігін көтеру мақсатында           5 мұғалім өз өтініштерін беріп, олардың өтініштері, қанағаттандырылды. Жоспарға сай бұл мұғалімдер өз жұмыстарын көрсетулеріне орай 1-і І-санатты растады. 1 мұғалім І-санатты қайта растаса, 1мұғалім өз өтініші бойынша ІІ санатында қайта қалдырылды. 1 жас маманға    ІІ санат бекітілді. 1 мұғалімнің өтініші жоспардан тыс білік арттыру өтініші болғандықтан мұғалім өтініші қанағаттандырылмады.

Жоспарға сай 10 мұғалім білім жетілдіру курстарына жіберілді. Оның 8-ы облыстық білім жетілдіру институтында болса, 2-і Республикалық білім жетілдіру ниститутына жіберілді.

2)     Шығармашылықпен жұмыс жасайтын мұғалімдердің инновациялық жұмыстары мен озат-тәжірибесін жинақтау, насихаттау және тарату жұмысы. Бұл жұмыс бойынша ауыз толтырып айтарлықтай аудан көлемінде ішінара біраз мұғалімдердің дөңгелек үстел, семинар өткізгендігі жөнінде айтуға болады. Өзін-өзі тану пәнінен 1 сыныпта және         8 сыныпта өткізілген ашық сабақтар көрсетілсе, қазақ тілі пәні бойынша 6  және

11 сыныпта өткізілген ашық сабақтарды, сонымен қатар физика пәніне                  8 сыныпта өткізілген ашық сабақты, 2 сыныпта өткізілген сыныптан тыс жұмысты айтуға болады. Аудан және мектеп көлемінде өз іс-тәжірибелерімен бөліскені үшін Ж.Қ.Амренова, Ш.С.Қашаева, А.Ш.Маханова, А.А.Жұмекенова, Б.К.Қадырбаева, Н.О.Жұмаділовалар мектеп директорының, аудандық білім бөлімі басшысының Алғыс хаттарымен марапатталды.

3)     «Жыл мұғалімі» және т.б. байқауларға қатысуды ұйымдастыру жұмыстары. Аудандық көлемде өткізілген «Жыл мұғалімі» байқауына ұжымнан еш мұғалім қатысқан жоқ. Дегенмен аудандық көлемде өткізілген «Үздік сынып жетекші» байқауында 1 сынып жетекшісі Ж.Қ.Амренова  қатысып, бас жүлдені иеленді. 

Сонымен қатар бастауыштың екі мұғалімі Ж.Қ.Амренова мен Ш.С.Қашаева сырттай облыстық электрондық байқауға қатысып өздерін жеткілікті деңгейде көрсеткендері үшін аудандық білім бөлімі басшысының «Шығармашыл ұстаздар» номинация бойынша Алғысын хатымен марапатталды.

4)     Мұғалімдердің зерттеу жұмыстарының жалпы бағыттары, өзектілігі. Зерттеу тақырыбын таңдаулары, ақпараттар жинауы. Оқушыларды ғылыми жұмысқа тартуы, баулуы. Ғылыми байқауларда қорғауға дайындауы. Бұл оқу жылында аудандық көлемінде өткізілген ғылыми жұмыста мектеп оқушылары еш орын ала алмады. Алдағы оқу жылында ғылыми жұмыспен қалай жұмыс жасау қажет, оның тақырыбын таңдауы жөнінде, тақырыбын ашуы, мақсатқа қол жеткізу жолдарын көрсету үшін наурыз айындағы педагогикалық кеңесте қазақ тілі пәні мұғалімі М.Т.Мұқанованың жетекшілігімен көптеген мәліметтер берілді. Соған орай келесі оқу жылында                    3 мұғалімнің (1-7 сынып аралығында)  жұмысы аудандық білім бөліміне ғылыми жұмысқа қатынасуына сұранысы берілді.

Олимпиадамен жұмыс бойынша қараша-желтоқсан айында мектепішілік пәндік олимпиада өткізіліп, іріктелген 13 оқушы аудандық пәндік олимпиадаға жіберілді. Қорытындысы бойынша:

А) 1. Орыс тілі пәнінен                               - І орын 8 с/п оқушысы А.Тоқтағалиева

                                                                       - І орын  9 с/п оқушысы Ж.Аманбаева

                                                                       - І орын 10 с/п оқушысы Г.Жақсыбаева

                                                                       - І орын 11 с/п оқушысы А.Мұқай

     2. Ағылшын тілі пәнінен                       - І орын 9 с/п оқушысы А.Ержан

     3. Биология пәнінен                               - І орын 9с/п оқушысы А.Қалиақпар

     4. География пәнінен                             - І орын 10 с/п оқушысы А.Дүзенов 

Б) 1. Қазақ тілі пәнінен                  - ІІ орын 8 с/п оқушысы Ә-Ф  Серік

     2. Орыс тілі пәнінен                   - ІІІ орын 8 с/п оқушысы Д.Қожаханов

     3. География пәнінен                 - ІІ орын 8 с/п оқушысы Ә.Халел

     4. Ағылшын пәнінен                  - ІІ орын 11 с/п оқушысы А.Сарбасова

В) 1. Физика пәнінен                                  - ІІІ орын 8 с/п оқушысы А.Мырзахмет

     2. Ағылшын тілі пәнінен                       - ІІІ орын 8 с/п оқушысы Р.Мукушева

     3. Химия пәнінен                                   - ІІІ орын 9 с/п оқушысы А.Кузтаев

     4. Математика пәнінен         - ІІІ орын 11 с/п оқушысы И.Ивраимжанов

     5. Қазақ тілі пәнінен           - ІІІ орын 10 с/п оқушысы Г.Баймағанбетова

3 оқушы облыстық олимпиадаға үміткер болғанымен бұл оқушылар қатыспады. Олар:

1)     Мұқай А. – орыс тілі пәні бойынша

2)     Жақсыбаева Г. – орыс тілі пәні бойынша

3)     Дүзенов Ә. – география пәні бойынша

Сонымен қатар бастауыш сынып оқушылары арасынан 3-4 сынып оқушыларф қатысып  3 сыныптан математика пәні бойынша А.Аманжолова ІІ орынды (математика-қазақ тілі п.бойынша), 4 сынып оқушысы М.Мұқсымбек ІІІ ( математика-қазақ тілі п.бойынша) орынды иеленді.

Ағылшын тілі пәні бойынша Халықаралық «Кенгуру лингвист» интелектуалды байқауына 3-10 сынып оқушылары арасынан 35 оқушы қатысып, барлығы да сертификатпен марапатталды.

5) Мектептің педагогикалық кеңесі жұмысы. Жыл басында жоспарда көрсетілген                        6 педагогикалық кеңес өз уақытында жоспарға сай өтіліп отырды. Қараша айында тәрбие ісі меңгерушісі тәрбие жөнінде баяндамасын оқыса, қаңтар айында директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары «Біздің жетістіктеріміз» тақырыбындағы баяндамасын оқыды. Баяндама «Қазақстан орта мектебі» Республикалық ғылыми-әдістемелік журналының №5-6, 2012 жылғы «Жаңғыру жолында» тармақшасында жарияланды 

6) Директор жанындағы кеңес жоспар бойынша өтіліп отырды.

7.    Әдістемелік жұмыс жүйесі. Мектептегі әдістемелік кеңес жұмысы тоқсанына 1 рет жоспар бойынша өтіліп отырды. Жоспарда қаралған барлық мәселелер толығымен қаралды. Семинарлар, байқаулар, конкурстар мектепте өткізіліп, сонымен қатар мектеп ұстаздары да аудандық көлемде өткізілген семинарлар мен байқауларға дер кезінде қатысып отырды. Қазан айында мектебімізде облыстық көлемде  «Діни экстремизмге» қатысты семинар өткізіліп, оған облыстан  4-5 аудан мектеп ұжымы қатысты. Аттестациядан өткен мұғалімдер сәуір айында аудандық көлемде семинары өткізіліп, бұл іс-шара өте жоғары деп танылды.

Сонымен қатар мектеп ұстаздары аудандық көлемде өткізілген «Үздік сынып жетекшісі» байқауына 1 «А» сынып жетекшісі Ж.Қ.Амренова қатысып бас жүлдені иеленіп келді.

Ақпан-наурыз айларында аудандық көлемде өзін–өзі тану пәні бойынша және қазақ тілі пәндері бойынша семинар өткізіліп бұл семинарда үздік ашық сабақ көрсеткен Ж.Қ.Амренова , Ғ.Т.Бабақова, А.Қ.Жүнісовалардың сабақтарын үздік деп танылды.

Жылдық жоспарда белгіленген кесте бойынша пән апталықтарында ашық сабақтар өз уақытында өтіліп отырды.

Оқу жылының басында белгіленген пәндік үйірмелер, факультативтер өз уақыттарынан қалыс қалған емес.

Жас мамандармен жұмыс жүйесі қалыпқа түсіп, мектепте «Жас мамандар мектебі» ортасы құрылды.

Дегенмен кемшіліксіз орта болмайды демекші мектепте шығармашылық орта қалыптасқанымен, оның жұмысы қалыс қалды. Озат педагогикалық тәжірбиені жинақтау, насихаттау жұмысы әлі кешеуілдеуде мұғалімдер өз жұмыстарын жинақтап оын насихаттауға уақытты аз бөледі. Алдағы оқу жылында бұл жұмыстардың қалыс қалмауына толық зер салу қажет.

8.    Тәрбие жұмысы. И. Кұтпанұлы орта мектебінде 2011-2012 оқу жылынында «Жасөспірімдерді жан-жақты тәрбиелеуде жеке тұлғаны қалыптастыру» бағытында біршама жұмыстар атқарылды.

Оқу жылының басында 2010-2011ж. атқарған жұмыстарға талдау арқылы  2011-2012 оқу жылына міндеттер айқындалды, ұйымдастыру шаралар іске асты: сынып жетекшілер тағайындалды, оқушылардың және ата-аналалардың әлеуметтік жағдайы туралы мәліметтер жиналды, тәрбие жоспарының бағыттары белгіленді, сынып бөлмелері бекітіліп, оқу ауысымдары белгіленді.

Сонымен қатар тәрбие шараларға бақылау-басшылық жасау іске асты. Оның ішінде сынып жетекшілердің тәрбие жоспарлары тексерілді, бекіттірілді, оқушылардың киім-киісіне, күн режиміне бірiңғай талаптар қойылды. Сынып арасындағы рейтинг жүргізудің реттілігі мен мақсаттылығы және тоқсан сайынғы тәрбие жұмыстар бойынша есебі мен педагогикалық кеңесте талқыланатын мәселелер қамтылды.

Мектеп және сынып жетекшілердің тәрбие жұмыстары төмендегі бағыттарды қамтыды:

а) Адамгершілікке имандылыққа тәрбиелеу. Ақыл-ой тәрбиесі.

б) саяси-саналық, әскери-патриоттық тәрбие

в) дене тәрбиесін жетілдіру, салауатты өмір салтын насихаттау

г) құқықтық тәрбие беру

д) экономикалық-үнем, кәсіптік бағдар беру

е) экологиялық санасын қалыптастыру, экологиялық тәрбиелілігін дамыту.

Сонымен қатар жол қауіпсіздік ережелерін насихаттау, балалар жарақатын болдырмаудың алдын алу шаралары, өрт қауіпсіздігіне арналған шаралар, ҚР мемлекеттік нышандарын насихаттау және қолдану бағдарламасы бойынша іс-шаралар, діни экстремистік көзқарасқа қарсы жүргізілетін іс-шаралар кенінен жоспарланды. Жібек жолы ауылының әкімшілігімен «Бала тәрбиесі-баршаның ісі» тақырыбында бірлесіп атқаратын жұмыстардың көлемі бекітілді. Оқушылар арасында құқық бұзушылықтың алдын алуды ұйымдастыру шаралары Жібек жолы ауылының инспекторы аға лейтенант Д.С.Қабылқановпен бірлесіп жасалды.

Жыл басында даталы мерекелік апталықтар сынып жетекшілерге бөлінді. Оның мақсаты: жұмысты жүйелеу, жауапкершілікті нығайту, әдістемелік материалдарды жинақтау.

Жыл басын «Алғашқы қоңырау» салтанатты жиынмен бастап, Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігіне 20 жыл толу құрметіне «Тәуелсіздік пен жасампаздықтың 20 жылдығы» атты тақырыпта сынып сағаттары өткізілді. Және қыркүйек айында өткен «Тіл тұтастығы-ел тұтастығы» атты тілдер онкүндігімен басталды. Алғашқы күні «Тіл–ұлттар ұйтқысы» деген атпен Гуманитарлық пәндер әдістемелік бірлестігінің ұйымдастыруымен үш тілде құттықтауымен апталықтың ашылу салтанатты жиынын өткізді. Қаламы жүйрік дарынды балалар арасында «Тіл тұтастығы-ел тұтастығы» атты өзекті тақырыптарда шығармалар байқауы ұйымдастырылды. Қазақ тілінің мұғалімі Жүнісова Ә.Қ  ұйымдастыруымен «Ұлттық тіл-мәдениеттің негізі және іргетасы»  атты тақырыпта мақала байқауы өткізілді., Тілдер  пәні мұғалімдерінің ұйымдастыруымен «Тіл достықтың терең тамыры» тақырыбында үш тілде көркем сөз оқу сайысы өткізілді. Кітапханашы Сатбаева Г.Я ұйымдастыруымен «Тіл аса қадірлеп ұстайтын байлығымыз» атты тақырыпта кітап көрмесін өткізсе, бастауыш сынып мұғалімдерінің ұйымдастыруымен «Мәнерлеп оқу», «Тілашар» сияқты іс-шаралар өткізді. «Мемлекеттік тіл менің тілім» тақырыбында барлық сыныпта сынып сағаттары өткізіліп, Гуманитарлық пәндер әдімстемелік бірлестігінің  ұйымдастыруымен өткен осы онкүндіктің оқушылардың ұлтжандылық қасиеттерін дамытуда берері көп болды.

Қазан айында өткен  «Қарттарды қолдау» атты айлығында салтанатты жиын өткізіліп, барлық сыныпта сынып сағаттары өткізіліп,  «Қайсар» ұйымының басшылығымен мектебімізге бекітілген соғыс ардагерлері мен ардагерлердің үйіне барып үй маңын және көше маңын тазалап берді. Қарттар балаларға ризашылығын айтып батасын берді.Қазан мен қараша айларында «Табиғат тағдыры  адам  тағдыры» атты тақырыбында экологиялық акция өтті. Акцияда мектеп ауласы, сквер, өзен жағалаулары қоқыстан тазаланды.  Және осы айда «Алтын күз» тақырыбында өткен сайыс 10 сынып жетекшісі Ғ.Т. Бабақованың ұйымдастыруымен өтті, бастауыш сыныптар аралығында «Күз сыйы» тақырыбында көрме өтті.  Және осы ай ішінде  7 сынып жетекшісі Съезхан А  ұйымдастыруымен   « Ұстаз ұлы тұлға» мерекелік сазды бағдарлама өте сәтті өтті. Қараша айында «Алкоголге қарсы күрес» тақырыбында онкүндік өткізілді. Бұл онкүндікте «Денсаулық және спорт» тақырыбында спорттық ойындар, «Арақ бұл жауыз!» тақырыбында  сурет көрмесі, «Жаман әдеттен сақ бол»  тақырыбында сынып сағаттары өткізілді.

Желтоқсан айында Тәуелсіздіктің 20 жылдығына арналған «Бейбітшілік пен жасампаздықтың 20 жылдығы» атты тақырыпта 20 күндік іс-шара өтті.Тарих пәні мұғалімі Б.К.Қадырбаеваның ұйымдастыруымен «Тәуелсіздік туы желбіресін» атты тақырыпта іс-шараның ашылу салтанаты болып өтті. «Тәуелсіз Қазақстан жаңа ғасырда» атты тақырыпта сурет көрмесі, «Желтоқсанда мұзға жанған алауым, Желбіретті Тәуелсіздік жалауын» тақырыбында шығарма байқауы, «Желтоқсан- Тәуелсіздік шежіресі» тақырыбында сынып сағаттары, «Тағылымы мол Тәуелсіздіктің 20 жылы» тақырыбында кітап көрмесі, 6-11 сыныптар арасында «Ел болашағы дені сау, салауатты өмір салтын ұстанатын ұрпақ» атты тақырыпта пікір талас, «Елімнің еркіндігі Қазақстан» тақырыбында ашық тәрбие сағаты, «Көк байрағын көтерген Қазақстан» атты тақырыпта көркем сөз шебері, «Тәуелсіз елдің ұланымыз» бастауыш сынып арасында концерттік бағдарлама өтті, Және 20 күндік іс-шара  «Тәуелсіздік-арманым, сыйымды саған арнадым» атты тақырыпта гала концертпен аяқталды. 

Желтоқсан айында және СПИД ғасыр дерті тақырыпта апталық болып өтті. Бұл апталықта ауыл ауруханасының бас дәрігері К.К.Бакировпен кездесіп ішімдіктің, темекімен нашаның зияны туралы және СПИД ауруы туралы пікір алмасып, баяндамалар оқылып, видео көріністер көрсетілді.

Және осы айдың соңында Жаңа жыл мерекесін атап өттік. Бұл мереке 28,29 желтоқсан күндері 4 мезгілде өткізілді. Бастауыш сыныптарда ертеңгілік өткізілсе, ал жоғарғы сыныптарда мерекелік кеш болып өтті.           

Ақпанның 19 күні оқушылар арасында Хип хоп биінен сайыс өткізіп екі топ жүлделі орынға ие болып аудандық сайысқа жолдама алып, аудан көлеміндегі сайыстан 3 орынды иеленіп келді.

Наурыз айында 8 наурыз Халықаралық әйелдер күні мерекесін атап өттік. «Ана- алып бәйтерек» атты тақырыпта ашық тәрбие сағаты болып өтті. Және осы айда Наурыз мерекесін атап өттік. Наурыз мерекесіне ауылдық округінен қонақтарды шақырып, қазақтың салт дәстүрлерін дәріптеп, көріністер көрсетіп, демеуші ата-аналарымызды марапаттадық.

Сәуір айының 1-30 аралығында «Біз жолда және тұрмыста қауіпсіздік тәртібін қолдаймыз» атты тақырыпта айлық болып өтті. Бұл айлықта  мектеп медбикесі ауылдық аурухана дәрігерлерімен біргелесіп алғашқы көмек көрсету тәртібімен балаларды таныстырды, ал мектеп тәлімгері оқушыларды жол тәртібімен таныстырды.

Және сәуірдің  9  мен 15 аралығында «Балаларға көктем шуағын сыйла» атты республикалық марафонына қатысып өз үлесімізді қостық. Бұл марафон бізде мектеп және ауыл көлемінде өтті. Мектептегі жағдайлары шектеулі балаларға қол ұшын беріп, көмек көрсетілді, 10 сынып оқушылары мүмкіндіктері шектеулі балаларға өз көмектерін көрсетіп, оларға огқу құрал саймандарын тапсырды. Ауыл көлемінде балаларға арнап концерттік бағдарлама өткізіп, балаларды тегін циркке апардық.

27 сәуір күні мектебіміз аудандық халық шығармашылығы байқауына қатысып, облыстық байқауға 2 оқушымыз Құтымбаев А пен Жанатілекова А жолдама алды. 

1 мамыр Қазақстан халықтар бірлігі  күні үздік оқулармен лидерлер «Жас ұлан» және «Жас қыран» ұйымына қабылданды.  «Қазақстан достық мекені» тақырыбында ауыл көлемінде концерттік бағдарлама болып өтті. Бұл концерттік бағдарламада оқушылар әр ұлттың киімін киіп тақпақтар оқып, көріністер көсетіп, әр ұлттың салт дәстүрімен таныстырды, соңынан ән айтып би биледі.

9 мамыр Жеңістің 67 жылдық мерей тойына арнап алғашық әскери дайындық пәні мұғалімі Ахмеджанованың ұйымдастыруымен «Сапта ән айту» шеруі болфп өтті. Бұл шеруге                    5-10 сынып аралығындағы оқушылар қатысып, сапта жүру, ән айту, оңға, солға бұрылу тәртіптері көрсетілді. Сайыс соңында «Үздік командир», «Үздік сапта жүруші», «Үздік ән айту» номинациясымен оқушылар марапатталды.

Мамырдың 22 күні 10 сынып оқушысы Құтымбаев А.М шығармашылық кеші өткізілді. Кешке аудан газеті «Аршалы айнасы»  бас редакторы қатысып, Ардақтың шығарған өлеңдеріне тәнті болып, ризашылығын білдіріп кетти.

Мамырдың 25 күні «Қош бол, алтын ұя мектебім» атты салтанатты соңғы қоңырау жиыны өтті.және барлық сыныпта соңғы сынып сағаттары өтті.

1 маусым күні «Балаларды қоғау» күніне арналған «Әрқашан күн сөнбесін» атты тақырыпта концерттік бағдарлама болып  өтті. Бағдарламаның соңында балаларға ойыншықтар мен тәттілер таратылды, және асфальтта сурет сайысы өтіп жеңімпаз балалар марапатталды. Және 1 маусым күні мектеп жанындағы «Балдәурен»  лагері ашылды.

«Балдәрен» лагері үш мезгіл жұмыс істейді. Лагерге бастауыш сыныптары қамтылған. Әр мезгілінде 30 баладан, 10 күннен өтеді. Үш мезгіл лагерь жоспары құрылған. Лагерь оқу және ойнау бөлмесімен қамтылған, бөлмелер әрленген. Әр күні таңертеңгілік жаттығумен және рапорт қабылдаумен басталады.

4 маусым «Қазақстан Республикасының Рәміздері» күні мектеп жанындағы «Балдәрен» лагерінде «Біздің елімізідің рәміздері» атты  концерттік бағдарлама болып өтті. Бұл бағдарламада балалар тақпақтар айтып, би билеп, ән айтты. Сонымен қоса берілген сұрақтарға жауап берді, Отан тақырыбына мақал-мәтелдер айтты.

Қазақстан Республикасы туралы бейне көрініс көрсетілді. Бейне көріністе мемлекеттің Туы, Елтаңбасы, Әнұраны туралы айтылды. Және рәміздердің шығу тарихы, авторлары туралы балаларға мәлімет берілді.

 «Әнім самғасын бикке» атты патриоттық әндер сайысы болып өтті. Сайыста  Отан туралы әндер шырқалып балаларға тамаша бір көңіл сыйлады. Сайыста Алишер Данагүл мен Компаева Жайна 1 орынды иеленсе, ал 2 орынды Момыш Аманжол мен Саматұлы Асанәлі иеленді. 3 орынды Қабдібек Мейірім жеңіп алды.

Ауыл көлемінде өтетін әр қоғамдық іс-шарада мектеп оқушылары мен  ұстаздар ұйымы белсенділік көрсетті. Мысалы, Тәуелсіздік күні мерекесі, Конституция күні,        9 мамыр Жеңіс күні, Қарттар күні  және т.б

  Мектеп педагогикалық ұжымы жағдайы төмен, аз қамтылған және көп балалы жанұяларда тәрбиеленетін балалармен үнемі жұмыс атқарып келеді. Оларды жылдың басында кітаппен, оқу құралдарымен,  киіммен  қамтамасыз ету мақсатында «Қамқорлық» акциясы өткізілді. Мектепішілік есепке алынған балаларды жалпыға бірдей оқыту қорынан материалдық қыркүйек, желтоқсан айында 15 балаға көмек көрсетілді.  Аз қамтылған отбасынан шыққан оқушылар  Есенгелдинова, Исаев, Дәуітбаева, Жайлаубаевтар  сауықтыру орталығына жалпыға бірдей оқыту қорының есебінен 2 апталық демалысқа жіберілді.

Сынып жетекшілердің тынымсыз ізденісінің арқасында мектеп оқушылары аудан, облыс көлеміндегі  сайыстарына қатысып, жүлделі орындарды иеленіп жүр.  Атап айтсақ Аудандық сынып жетекшілер  сайысына 1 «а» сынып жетекшісі Амренова Ж.Қ  қатысып,  бас жүлдені  жеңіп алдық. Аудандық «Ел қорғауға әзірміз» атты сайысына  3сынып оқушысы Саматұлы Асанәлі қатысып ІІІ орынды иеленді.

Аудандық «Хип хоп» биі бойынша жарыста 3 орынды иелендік.

   Мектеп бойынша спорттың каратэ-до түріне 32 оқушы, Спорт бойынша  мектеп мақтанышы болып жүрген Иманмұсаев И, Қадыр Е., Ивраимжанов И, Тумышев Ш,  Мұқай А, Мұқышева Р, Дәуітбаева Г, Жұмағұл А, Данилюк Э, облыстық, республикалық жарыстарға жоғары жетістіктерге ие болып алтын, күміс медальдарды мақтанышпен мектепке үнемі әкеледі.

  Мектеп ісі нәтижелі мақсатқа құрылған тәртіппен жұмыс атқарғанда ұлтжанды, іскер, жігерлі тұлға қалыптасады. Ендеше біздің ұжымдағы ұстаз қауымының үздіксіз білім мен тәрбие берудегі шығармашылық табысқа жетудегі алар биіктері мол болмақ.

9.    Мектепішілік бақылау. Бұл жұмыста да жоспарда көрсетілген шаралар толық қамтылды. Мұғалімдердің күнтізбелік жоспарларының нормаға сай болуы, жазба жұмыстарының орындалу жағдайы журналдың уақытында толтырылуы толық тексеріліп, қадағаланып отырды. Сынып журналдарының жүргізілуін бақылауда ішінара жас мамандар мен жұмысқа жаңа кіріскен ұстаздарда кемшіліктер жіберіліп отырды. Оқушылар дәптерлерін, күнделігін тексеру барысында ауыз толтырып айтуға болатын 1,3,6,10 сыныптарды айтуға болады. Оқушылардың жеке құжаттарын тексеру барысында бұл жұмыстың біршама қалыпқа келгендігін айтуға болады. Мұғалімдердің жеке құжаттарын тексеру барысында кемшіліктердің айқындалмағанын ескеруге болады. Дегенмен мұғалімдердің шығармашылық құжаттарын әлі де  толықтыру  қажеттігі ескеріледі.

Арнайы курстардың журналы, алфавиттік журнал, бұйрық кітаптың жүргізілуі-өз деңгейінде.

Оқу пәндерінің берілу деңгейіне тоқталар болсақ биылғы оқу жылында аттестациялық тексерістің қорытындысында математика пәніне аса көңіл аудару қажеттігі ескертілді. Жыл бойына 4,9,11,2,1,5,8 сыныптар тексеріліп, сонымен қатар бастауыш сыныптардағы математика, қазақ тілі, дүниетану пәндері, орта –жоғары буындардағы география, физика, математика, биология, шет тілі, қазақ тілі пәндері тексеріліп отырды.

Сонымен қатар бітіруші сыныптардан негізгі пән бойынша жазба жұмыстары мен тест жұмыстары алынып олардың көрсеткіштері қаралды. Оқу жылының аяғында әкімшіліктік тексерістің қорытындысы бойынша төмендегіше кесте жасалынды:

 

 

 

 

 

 

 

 

А) Алдағы оқу жылында сыныптарды мектепішілік бақылауға алу кестесі

 

Сыныптар

Сенімде тұрады

Бақылауда тұрады

Жиі бақылауда тұрады

Қатаң бақылауда тұрады

1

1, 3 «Ә», 4,5,9,11

 

 

 

+

2

2 «Ә», 3 «А»,  6 «Ә»

 

 

+

 

3

2 «А», 6 «А»

 

+

 

 

 

          Ә) Пәндер бойынша мектепішілік бақылау кестесі

 

Пәндер

Сенімде тұрады

Бақылауда тұрады

Жиі бақылауда тұрады

Қатаң бақылауда тұрады

1

Қазақ тілі

 

+

 

 

2

Математика

 

 

 

+

3

Жаратылыстану

 

 

+

 

4

Ағылшын тілі

 

+

 

 

5

Орыс тілі

 

+

 

 

6

Қазақстан тарихы

 

+

 

 

7

Биология

 

 

+

 

8

Физика

 

+

+

 

9

Химия

 

+

+

 

 

Б) Пән бірлестіктерінің мектепішілік бақалау кестесі

 

Пән бірлестіктері

Сенімде тұрады

Бақылауда тұрады

Жиі бақылауда тұрады

Қатаң бақылауда тұрады

1

Гуманитарлық пәндер бірлестігі

 

+

 

 

2

Жаратылыстану-математика бірлестігі

 

 

 

+

3

Бастауыш сыныптар бірлестігі

 

 

+

 

 

10.Мемлекеттік білім стандартының орындалуы. Жоспарға сай 1-11 сыныптардың білім сапасының мониторингі тоқсан сайын жасалынып отырды. Жылына 2 рет әкімшіліктің тексерісі жүргізіліп, оның да  мониторингісі жасалынды. Жалпы мектеп бойынша үлгермеуші оқушы жоқ. Білім стандартын игермей отырған оқушы жоқ. Оқу жылының аяғында 1-4 сынып оқушылары келесі сыныпқа емтихансыз көшіріліп, 5-8,10 сынып оқушылары сыныптан-сыныпқа көшу емтихандарын тапсырса, 9,11 сынып оқушылары мемлекеттік емтиханды жақсы тапсырды. Оқушылардың 2011-2012 оқу жылындағы білім сапаларының көрсеткіші төмендегіше:

2011-2012 оқу жылының қорытынды жазба жұмыстарының нәтижесі

                I.          1 «А» сыныбында 17 оқушы. Оның 13-і үздік, 2-і оқу екпіндісі, 2-і орта деңгейдегілері. Тескерістің қорытындысы бойынша әдебиеттік оқу пәнінен үздік оқушылар қатарына тартпайтындары.

1)     Ақбай Д – 4

2)     Аманғазы – 4

3)     Біржан Е – 4

4)     Егембердиева – 4

5)     Еркінова Д – 4

6)     Момыш А – 4

                  Оқу екпінділері қатарындағы  Р.Рымбаева – «3».

     Орта  деңгейлері Еркінов Д – «2»,  Әбыкен А –«2».

            Математика пәні бойынша

1)     Тоғжанова А – 4

              II.          1 «Ә» сыныбында 19 оқушы оның 8-үздік, 7-і екпінділер, қалған 4-і орта деңгейдегілері. Тексерістің қорытындысы бойынша әдебиеттік оқу пәнінен үздік оқушылар қатарына тартпайтындары: 

1) Шапай М – «4»

Екпінділерінен:

1)     Конусов С – «3»

2)     Қожбанов – «3»

3)     Темірбек Н – «3»

Орта деңгейдегілер ішінен – Нургамидов Б – «2»

           III.          2 «А» сыныбында 19 оқушы оның 6-ы үздік, 5-і оқу екіпінделері, қалған 8-і орташа. Қазақ тілі пәні бойынша үздік оқушылары қатарына көтерме бағамен қойылғандары:

1)     Абдильманова А – «4»

2)     Барақбай  Ж – «4»

3)     Наурызбаев А – «4»

 

Екпінділерінен Т.Сүлейменов – «3»,    А.Тасбулатов – «3»

Орта  деңгейдегі төмен – Каликова А – «2»,  Еламанов Р – «2»

Әдебиеттік оқу пәні бойынша:   Наурызбаев А – «4» – үздігі

                                                                   Сарбасова К – «4» – үздігі

Орта деңгейдегі: Теміржанова   А – «2» стандартты норманы орындамайды

                                    Каликова А – «2»  стандартты норманы орындамайды

Математика пәні бойынша 

Барақбай Ж – «4» үздігі

Сарбасова К – «4» үздігі, сабақты көп босатады

Екпінділерінен:        Куснидинов Т – «3»

Орташа деңгейдегілерінен Еламанов Р – «2» 

 

           IV.          2 «Ә» сыныбында 20 оқушы. Оның 10 оқушысы үздіктер, 4-і оқу екпінділер,                  6 оқушысы орта деңгейдегілері. Үздіктерінен математика пәні бойынша

1.     Қазақова М – «4»

2.     Серікова Ж – «4»

                         Әдебиеттік оқу пәні бойынша: үздіктерінен – 1) Алибеков Е – «4»

                                                                                               2) Жұмальдинов Е – «4»

                                                                                              3) Какимжанов Д – «4»

                                                                                                4) Қазақова М – «4»

                                                                                                 5) Искаков М – «4»

                                                                                                6) Серікова Ж – «4»

                                                                                                7) Ташова А – «4»  

Екпінделерінен:                   1) Қалмырза  Б – «3»

Орта деңгейден төмені:      1) Зейнуллов А –«2» сабақты көп босатады

                                                           2)Рақымбек Е – «2»

                                                           3) Ысқақ Н – «2» сабақты көп босатады

Қазақ тілі пәні бойынша: 1) Какимжанов Д – «4»

                                                       2) Искаков м – «4»

 

              V.          3 сыныпта 21 оқушы  оның 9 оқушысы үздік, 7 оқушы оқу екпінділер,                          5 оқушысы орта деңгейдегілері. Математика пәні бойынша:

Үздіктерінен:      1) Галиева Д – «4»

                                2) Шапай М – «4»

Әдебиеттік оқу пәні бойынша: бағалары нақты:

Қазақ тілі пәні бойынша: 1) Дауенова Ж –«4» (үздік)

           VI.          4 сыныпта 19 оқушы оның 9 оқушысы үздіктер, 5 оқушысы екпінділер,                        5 оқушысы орта деңгейдегілері. 4 сынып оқушылары бастауышты бітіруші оқушылар болғандықтан екі рет тексеріс жұмысы алынды. Оның                      1-і әкімшіліктің тексеруі, 2-і негізгі пән мұғалімдерінің жүргізген сараптама жұмысы.

Математика пәні бойынша 14.05.12 ж. күні алынған деңгейлік тестінің қорытындысы бойынша білім сапасы 67 % құрады. Оның 4 оқушысы – «5» бағаға, яғни «С» деңгейіндегі есептерді түсініп шығара алған. Қалған үздік оқушылары ( Байбекова А.,Мұқсымбек М., Мырзағұл Н., Нұрхат А.) алдағы уақытта не төмен түсуі, не көтеріліп өз деңгейлеріне жетулері мүмкін, егер ата- аналары тарапынана қадағалау болса. Дегенмен бұл үздік  оқушылары «С» деңгейінің есептерінен біршама жіберген кемшіліктеріне орай,  «В» деңгейдегі есептерді толық қамтыған. Оқу екпінділері қатарында тұрған екі оқушысы  А.Бақытова  мен Н.Садибеков өз деңгейлеріндегі есепті төмен шығарылуына орай  «3»-ке тапсырған. Үздіктерінің қатарындағы Н.Смайлдың сабақты көп босатуына орай, үздік оқушылардың қатарында болғандықтан тексеріске алуды қажет етеді.

Алдағы уақытта:

1)     Ақшинеева А.                                   3) Кузтаева А.

2)     Акрамашева К.                                 4) Қожа Н.

5) Мұқсымбек М.                                  6) Смаил Н. Осы үздік оқушылары математика пәні бойынша қадағалауға алынып, тексеру жұмыстарының қорытындысы І тоқсанға дайындалуы, оқу екпінділері қатарындағы екі оқушысы да А.Бақытова мен Н.Садибековке тексеру жұмысы толық жасалыну қажет.

Келесі  әдебиеттік оқу пәні бойынша тексерістің салыстырмалы көрсеткіші төмендегіше:

Әдебиеттік оқу пәнінен барлық оқушы мазмұнын айта біледі. Сапа 100. Дегенмен мәтінді оқу барысында сөздердің соңғы буынын тастап кетіп оқитындары  баршылық. сапа 52,6 %. Минутқа оқудың нормасын тексеру кезеңінде стандартты деңгейді орындамағандары         11 оқушы болса, стандартты деңгейді жоғары орындайтындары 6 оқушы. Ал стандартты нақты орындайтындары 10 оқушысы. Тексеріс нәтижесі бойынша:

Стандр.деңг.орынд.-52,6 %

Стандр.деңг.жоғ.орынд.-31,5 %

Стандр.деңг.орындамайтын.-63,1 %

Сөздің соңғы буынын тастап кет.-52,6 %

Мазмұндай білу деңг.-100 %

Көңіл бөлуді қажет ететіндері:

1) Бақытова А.– ст.деңг.орындамайд.сөздің соңғы буынын тастап оқиды. Екпінді оқушы

2) Әйткен А.– //-//

3) Джолдыбаева А. – //-//

4 Жайлаубаева С. – //-//

5) Жанбекова Н. – //-//   екпінді оқушы

6) Каликова А. – //-//

7) М.Мұқсымбек – //-// үздік оқушы

8) М.Мұқсымбек – //-// үздік оқушы

9) Нұрхат А. – //-//                     үздік оқушы

10) Анишев А. – //-//

11) Акшинеева А. – //-// ст.деңг.орындамайды, үздік оқушы.

Келесі қазақ тілі пәні бойынша тексеріс кезінде «Көктем» тақырыбында диктант алынды. Диктанттың қорытындысы – сапа 72 %, үлгерім – 88,8 %

1)  Ә. Айткен – «2»

2) А. Анишев – «2» 

Екпінді оқушы – Н.Садибеков – «3»

Үздік оқушылары – К.Акрамашева – «4»

                                         А.Байбекова – «4»

                                         А.Кузтаева – «4»

                                         М.Мұқсымбек – «4» (Мұхит)

                                         Н.Смаил – ж.

Қосымша берілген тапсырмаларды орындау деңгейлері – (тәуелді сөздерді септеу, сөйлемді с.м.талдау, бастауыш, баяндауыш)  – төменгі көрсеткішті берді. Үлгерім – 100 %,                  сапа – 5,5%. Оқушылар толықтай «3»-ке тапсырған. Көп жұмыс жасауды талап етеді.

Дүниетану пәні бойынша: тестік жұмыс 2 рет алынды. 1-де өте нашар тапсыруларына орай, және 4 сынып оқушыларының соңғы бастауыш сыныппен қоштасу кезеңінде дайындық жұмысының қарқынды жүруіне орай оқушылар өз деңгейлерін жеткілікті жағдайда көрсете алмады. Келесі екінші тапсыру кезеңінде білім сапасы 70 %,                    үлгерім 100 %. Дегенмен үздіктің тек 5-і ғана өзін көрсете алса, оқу екпінділері өз білімдерін ақтап алып шыққандығы айқындалды. 2-ші тесттік жұмысты тапсыру нәтижелері бойынша тізмде тұратындары:

1)     Ақшинеева Ә. – «4»

2)      Бақытова А. – «4»

3)     Жанбекова Н. – «4»

4)     Кузтаева А. – «4»

5)     Қожа Н. – «4»

6)     Нұрхат А. – «4»

         VII.          5 «А» сыныбында 19 оқушы. Оның 7-і үздік, 6-ы оқу екпінділері. Үлгермеуші оқушы жоқ. Сынып сапасы  72 %. Қазақ тілі пәнінен алынған жазба жұмыстарының қорытындысы бойынша: 7 үздік оқушыларының тек  5-і ғана өз деңгейлерін ұстап отыр. Қалған 2-уі: 1) Жамхан Ж. – «4»,  Халел Е. – «4»

Соңғы алынған және әкімшілік тарапынан алынған жазба жұмыстарының қорытындысы бойынша: Ж.Жамхан – «4», «4», Е.Халел – «3», «4»-ке жазғандар.

Екпінділер қатарында тұрған 6-оқушының 4-і өз деңгейінде.2-і көтерме бағамен. Олар:             1) Тасболатов А. – «3»,                    2)Туклиев Н. – «3» 

Үлгермеуші оқушы жоқ деп есептелгенімен 3-оқушы:

1)     Еркінов Д. – «2»,            2)Ескенов А. – «2», 3) Утегенова А. – «2» жазғандар.

Қорытынды: келесі оқу жылында сыныпты үнемі қадағалауға алу және қазақ тілі пәнін қатаң тексерісте ұстау.

Келесі орыс тілі пәні бойынша: 1) Арыстанбек А. – «4»-ке үздік оқушы

                                                                2) Жамхан Ж. – «4»-ке үздік оқушы

Екпінді оқушылары өз деңгейінде. Орта  деңгейдегі 2 оқушысы: Еркінов Д.,  Ескенова А. – «2» үлгермеушілер қатарында.

Ағылшын тілі пәні бойынша: 1) Арыстанбек А. – «4» үздік оқушы

                                                            2) Халел Е. – «4» үздік оқушы

Үлгермеуші жоқ.

Математика пәні бойынша:           1) Жамхан Ж. – «4» үздік оқушы

                                                           2) Садық А. – «4» үздік оқушы

                                                           3) Жакенова М. – «3» екпінді оқушы

Үлгермеушілері:                  1) Еркінов А. – «2»

                                               2) Ескенов А. – «2»

Қазақстан тарихы пәні бойынша сынып оқу жылы аяғында көрсеткен сапаны ұстап тұр. Үздіктер өз орынында, екпінділері өз орнында, үлгермеуші оқушылары жоқ. Сапа 77 %.

VIII.    5 «Ә» сыны бында 12 оқушы. Оның 3-і үздік, 3-і екпінді. Сынып сапасы 50 %. Тексерістің қорытындысы бойынша үздіктері қазақ тілі пәні бойынша «4»-тік деңгейде. Екпінділерінің 1-і      М.Дастанұлы – «3».

Орыс тілі пәні бойынша: 1) Оразымбетова С. – «4» үздік оқушы

                                                   2) М.Дастанұлы – «3» екпінді оқушы

Ағылшын тілі пәні бойынша оқушылар өз деңгейінде.

Математика пәні бойынша: 1) Идрисова А. – «4» үздік оқушы

                                                        2) Оразымбетова С. – «4» үздік оқушы

                                                        3) Дастанұлы М. – «3» екпінді оқушы

Қазақстан тарихы пәнінен  өзгеріс жоқ. Оқушылар өз деңгейін ұстауда.

Қорытынды:   Келесі оқу жылында сыныпты үнемі қадағалауға алу және қазақ тілі, орыс тілі, математика пәндерін қатаң тексерісте ұстау.

IX.    6 сыныпта 18 оқушы. Оның 3-і үздік, 9-ы екпінді. Сынып сапасы 66%. Тексерістің қорытындысы бойынша:  Қазақстан тарихы бойынша оқушылар өз деңгейінде.

Математика пәні бойынша:  1) Баймурзин Т. – «3» ке екпінді оқушы

Қазақ  тілі пәні бойынша: 1) Жақсыбаева Д. – «4» екпінді оқушы, сабақты көп босатады. Тексеріске алу.

Орыс тілі пәні бойынша: оқушылар өз деңгейінде, өз қалпында

Ағылшы тілі пәні бойынша: //-//-//

Биология пәні бойынша: //-//-//                    (Кенжалина сабақты көп босатады)

География пәні бойынша: //-//-//

Қорытынды:    Сабақты көп босататын оқушылармен жұмыс жүргізуді қалыптастыру.

X.       7 сыныпта 18 оқушы. Оның 3-і үздік, 6-ы екпінді. Үлгермеуші оқушы жоқ.   Сапа                   50 % тексерістің нәтижесі бойынша:

Қазақ тілі пәнінен – оқушылар өз деңгейінде. Дегенмен каллиграфияға аса көңіл бөлу қажет. Екпінділер қатарындағы, бірақ «5» қорытылған А.Баймағанбетова мен А.Тлеуғалиеваға қадағалау жасау қажет.

Орыс тілі пәнінен – оқушылар деңгейі қалпында.

Ағылшын тілі пәнінен – оқушылар өз қалпында.

Алгебра пәнінен – Жұмағұл А. – «4» үздік оқушы

                                     Есенгельдинова К. – «3» екпінді оқушы

География пәнінен – оқушылар деңгейі қалпында

Биология пәнінен – Есенгельдинова К. – «3» екпінді оқушы

Қазақстан тарихы пәнінен - оқушылар деңгейі қалпында

Физика пәнінен – оқушылар деңгейі қалпында

XI.      8 сыныпта 26 оқушы. Оның 4-і үздік, 7-і екпінді. Үлгермеуші оқушы жоқ.     Сапа 42% , үлгерім – 100 %.

Қазақ тілі пәнінен – оқушылар деңгейі қалпында

Орыс тілі пәнінен – оқушылар деңгейі қалпында

Алгебра пәнінен – Тоқтағалиева А.  – «5» көтерме баға

                                      Мырзахмет А. – «4» көтерме баға

                                      Серік Ә. – «4» көтерме баға

                                      Идрисов Р. – «3» көтерме баға

                                      Досқұл Д. – сабақты көп босатушы

                                      Қаду О. – сабақты көп босатушы

                                      Қажығұмаров К. – сабақты көп босатушы

География пәнінен – оқушылар деңгейі қалпында. Дегенмен көтерме баға көп қойылады. І-ІІ тоқсан бақылауға алу.

Биология пәнінен – Қожаханов Д. – сабақты көп босатады

Қазақстан тарихы пәнінен – оқушылар  деңгейі қалпында

Химия – оқушылар  деңгейі қалпында

Физика – оқушылар  деңгейі қалпында

XII.    9 сыныпта 16 оқушы. Оның ішінде үздік оқушы жоқ. Екпінді 9 оқушы. Үлгермеуші жоқ.  Үлгерім – 100 %, сапа – 100.  Тексерістің  нәтижесі:

Қазақ тілі пәнінен – оқушылар   деңгейі қалпында

Орыс тілі пәнінен – оқушылар   деңгейі қалпында

Ағылшын тілі пәнінен – оқушылар   деңгейі қалпында

Алгебра пәнінен – оқушылар   деңгейі қалпында

География пәнінен – оқушылар  деңгейі қалпында

Биология пәнінен – оқушылар   деңгейі қалпында

Қазақстан тарихы пәнінен – оқушылар   деңгейі қалпында

Химия пәнінен – оқушылар   деңгейі қалпында

Физика пәнінен – оқушылар  деңгейі қалпында

XIII.    10 сыныпта – 10 оқушы. Үздігі 2 оқушы, екпінді 3 оқушы. Үлгермеуші жоқ.  Сапа 50 %, үлгерімі 100 %. Тексерістің қорытындысы бойынша:

Қазақ тілі пәні бойынша – оқушылар   деңгейі қалпында

Орыс тілі пәні бойынша – оқушылар  деңгейі қалпында

Ағылшын тілі пәні бойынша – оқушылар  деңгейі қалпында

Алгебра пәні бойынша:

1.     Баймағанбетова Г. – ж.

2.     Компаева Ж.

3.     Дүзенов Ә. – үздік

4.     Жақсыбаева Г. – үздік

5.     Қиясов М. – орта

География пәні бойынша – оқушылар   деңгейі қалпында

Биология пәні бойынша – оқушылар  деңгейі қалпында

Қазақстан тарихы пәні бойынша – оқушылар   деңгейі қалпында

Химия   пәні бойынша – оқушылар   деңгейі қалпында

Физика пәні бойынша– оқушылар   деңгейі қалпында

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011-2012 о.ж.

Оқушылар туралы мәлімет

1"А"с/п

1"Ә"с/п

2"А" с/п

2"Ә" с/п

3 с/п

4 с/п

1-4 с/п

5"Ә" с/п

5"А" с/п

6 с/п

7 с/п

8 с/п

9с/п

5-9 с/п

10 с/п

11 с/п

10-11 с/п

1-11 с/п

1

оқу жылы басындағы оқушы саны

22

23

16

16

20

18

115

16

16

18

16

23

17

106

16

15

31

252

 

қыздары

10

10

9

6

13

10

58

10

7

9

8

11

5

50

10

9

19

127

2

Мектепке келгені

1

0

5

5

4

1

16

2

2

3

2

4

2

15

0

1

1

32

 

қыздары

1

0

1

3

3

0

8

2

2

1

0

0

1

6

0

0

0

14

 

а) аудан ішінен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ә) облыс көлемінен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

2

 

 

 

2

 

б) басқа облыстан

 

 

5

5

4

1

15

2

 

3

2

4

 

11

 

1

1

27

 

в) ТМД елдерінен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

г) мектеп ішінен

1

 

 

 

 

 

1

 

2

 

 

 

 

2

 

 

 

3

3

Мектептен кеткені

6

4

2

1

2

 

15

6

 

3

 

1

3

13

6

1

7

35

 

қыздары

2

2

1

1

2

 

8

5

 

2

 

0

2

9

5

 

5

22

 

а) аудан ішіне

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ә) облыс көлеміне

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

б) басқа облысқа

6

4

2

1

2

 

15

6

 

3

 

1

3

 

6

1

7

35

 

в) ТМД елдеріне

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

г) мектеп ішіне

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

жыл  аяғындағы                                  оқушы саны

17

19

19

20

22

19

116

12

18

18

18

26

16

108

10

15

25

249

 

қыздары

9

8

9

8

14

10

58

7

9

8

8

11

4

47

5

9

14

119

5

Оқу озаттары

13

8

6

7

9

9

52

7

3

3

1

4

0

18

2

1

3

73

 

қыздары

7

3

4

3

7

5

29

3

3

3

1

4

0

14

2

1

1

44

6

Оқу екпінділері

2

7

5

7

7

5

33

3

7

9

6

7

9

41

4

8

12

86

 

қыздары

2

3

1

3

3

2

14

2

3

2

5

3

3

16

2

3

5

35

7

Үлгермейтіні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Қорытылмағаны

 

 

 

 

1

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Үлгерім

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

10

Білім сапасы

88

79

57

70

76

74

73

50

72

66

50

42

56

53

60

40

48

64


математика-алгебра

сынып

1"А"

1"Ә"

2"А"

2"Ә"

3

4

5"А"

5"Ә"

6

7

8

9

10

11

жалпы

оқушылар

саны

17

19

19

20

22

19

18

12

18

18

26

16

10

15

249

"5"

13

13

8

9

10

10

7

3

5

3

4

0

2

1

 

"4"

2

3

4

9

8

5

6

4

7

9

8

9

5

4

 

"3"

0

3

7

2

3

4

5

5

6

6

14

7

3

10

 

"2"

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

үлгерім

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

117

сапа

88

84

63

90

86

79

72

58

66

67

46

56

68

34

80

Қорытыл

мағаны

0

0

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

геометрия

сынып

1"А"

1"Ә"

2"А"

2"Ә"

3

4

5"А"

5"Ә"

6

7

8

9

10

11

жалпы

оқушылар саны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

26

16

10

15

85

"5"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

5

0

2

1

 

"4"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

9

9

5

6

 

"3"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

12

7

3

8

 

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

0

0

0

0

үлгерім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100

100

100

100

100

125

сапа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

78

54

56

70

47

76

қорытылмағаны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

0

0

0

0

физика

сынып

1"А"

1"Ә"

2"А"

2"Ә"

3

4

5"А"

5"Ә"

6

7

8

9

10

11

жалпы

оқушылар саны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

26

16

10

15

85

"5"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

4

1

2

2

 

"4"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

10

9

5

6

 

"3"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

12

6

3

7

 

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

0

0

0

0

үлгерім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100

100

100

100

100

100

сапа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

56

54

62,5

70

53

59

қорытылмағаны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

0

0

0

0

химия

сынып

1"А"

1"Ә"

2"А"

2"Ә"

3

4

5"А"

5"Ә"

6

7

8

9

10

11

жалпы

оқушылар саны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

16

10

15

67

"5"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

1

2

2

 

"4"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

10

5

6

 

"3"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

5

3

7

 

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

0

0

0

үлгерім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100

100

100

100

100

сапа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

50

69

70

54

61

қорытылмағаны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

0

0

0

 

 

 

 

биология

сынып

1"А"

1"Ә"

2"А"

2"Ә"

3

4

5"А"

5"Ә"

6

7

8

9

10

11

жалпы

оқушылар саны

 

 

 

 

 

 

 

 

18

18

26

16

10

15

103

"5"

 

 

 

 

 

 

 

 

5

4

6

1

3

3

 

"4"

 

 

 

 

 

 

 

 

10

9

12

12

4

11

 

"3"

 

 

 

 

 

 

 

 

3

5

8

3

3

1

 

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

0

0

0

0

0

үлгерім

 

 

 

 

 

 

 

 

100

100

100

100

100

100

120

сапа

 

 

 

 

 

 

 

 

83

72

69

81

70

93

94

қорытылмағаны

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

0

0

0

0

0

география-жаратылыстану

сынып

1"А"

1"Ә"

2"А"

2"Ә"

3

4

5"А"

5"Ә"

6

7

8

9

10

11

жалпы

оқушылар саны

 

 

 

 

 

 

18

12

18

18

26

16

10

15

133

"5"

 

 

 

 

 

 

11

3

4

4

10

6

5

4

 

"4"

 

 

 

 

 

 

2

4

11

11

12

8

3

11

 

"3"

 

 

 

 

 

 

5

5

3

3

4

2

2

0

 

"2"

 

 

 

 

 

 

0

0

0

0

0

0

0

0

0

үлгерім

 

 

 

 

 

 

100

100

100

100

100

100

100

100

114

сапа

 

 

 

 

 

 

76

60

83

83

84

87

80

100

93

қорытылмағаны

 

 

 

 

 

 

0

0

0

0

0

0

0

0

0

сызу

сынып

1"А"

1"Ә"

2"А"

2"Ә"

3

4

5"А"

5"Ә"

6

7

8

9

10

11

жалпы

оқушылар саны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

16

"5"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

4

"4"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

7

"3"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

5

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

 

 

0

үлгерім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100

 

 

100

сапа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

69

 

 

69

қорытылмағаны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

 

 

0

музыка

сынып

1"А"

1"Ә"

2"А"

2"Ә"

3

4

5"А"

5"Ә"

6

7

8

9

10

11

жалпы

оқушылар саны

17

19

19

20

22

19

18

15

18

 

 

 

 

 

167

"5"

17

16

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

33

"4"

0

3

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

3

"3"

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

0

"2"

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

0

үлгерім

100

100

100

100

100

100

100

0

0

 

 

 

 

 

50

сапа

100

100

100

100

100

100

100

0

0

 

 

 

 

 

50

қорытылмағаны

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

0

 

 

 

сурет

сынып

1"А"

1"Ә"

2"А"

2"Ә"

3

4

5"А"

5"Ә"

6

7

8

9

10

11

жалпы

оқушылар саны

 

 

19

20

22

19

18

15

18

 

 

 

 

 

131

"5"

 

 

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

0

"4"

 

 

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

0

"3"

 

 

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

0

"2"

 

 

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

0

үлгерім

 

 

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

0

сапа

 

 

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

0

қорытылмағаны

 

 

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

0

АӘД

сынып

1"А"

1"Ә"

2"А"

2"Ә"

3

4

5"А"

5"Ә"

6

7

8

9

10

11

жалпы

оқушылар саны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

15

25

"5"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

9

17

"4"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

6

8

"3"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

0

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

0

үлгерім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100

100

100

сапа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100

100

100

қорытылмағаны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

0

Еңбек

сынып

1"А"

1"Ә"

2"А"

2"Ә"

3

4

5"А"

5"Ә"

6

7

8

9

10

11

жалпы

оқушылар саны

 

 

19

20

22

19

18

12

18

18

26

16

10

15

213

"5"

 

 

 

 

 

 

0

0

0

0

0

0

0

0

0

"4"

 

 

 

 

 

 

0

0

0

0

0

0

0

0

0

"3"

 

 

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

"2"

 

 

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

үлгерім

 

 

100

100

100

100

0

0

0

0

0

0

0

0

100

сапа

 

 

100

100

100

100

0

0

0

0

0

0

0

0

100

қорытылмағаны

 

 

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

Денешынықтыру

сынып

1"А"

1"Ә"

2"А"

2"Ә"

3

4

5"А"

5"Ә"

6

7

8

9

10

11

жалпы

оқушылар саны

 

 

19

20

22

19

18

12

18

18

26

16

10

15

213

"5"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

"4"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

"3"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

үлгерім

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

117

сапа

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

117

қорытылмағаны

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Қазақ тілі

сынып

1"А"

1"Ә"

2"А"

2"Ә"

3

4

5"А"

5"Ә"

6

7

8

9

10

11

жалпы

оқушылар саны

 

 

19

20

22

19

18

12

18

18

26

16

10

15

213

"5"

 

 

7

12

10

11

8

3

8

4

8

2

2

1

76

"4"

 

 

5

2

8

3

7

3

9

9

10

10

4

8

78

"3"

 

 

7

6

3

5

3

6

1

5

8

4

4

6

58

"2"

 

 

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

үлгерім

 

 

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

99

109

сапа

 

 

63

70

86

74

83

50

94

72

69

75

60

60

78

қорытылмағаны

 

 

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

Қазақ  әдебиеті

сынып

1"А"

1"Ә"

2"А"

2"Ә"

3

4

5"А"

5"Ә"

6

7

8

9

10

11

жалпы

оқушылар саны

 

 

 

 

 

 

18

12

18

18

26

16

10

15

133

"5"

 

 

 

 

 

 

9

3

11

7

10

3

3

3

49

"4"

 

 

 

 

 

 

6

3

6

8

10

9

4

9

55

"3"

 

 

 

 

 

 

3

6

1

3

6

4

3

3

29

"2"

 

 

 

 

 

 

0

0

0

0

0

0

0

0

0

үлгерім

 

 

 

 

 

 

100

100

100

100

100

100

100

100

80

сапа

 

 

 

 

 

 

83

50

94

83

68

75

70

80

60

қорытылмағаны

 

 

 

 

 

 

0

0

 

 

 

 

 

 

0

орыс тілі

сынып

1"А"

1"Ә"

2"А"

2"Ә"

3

4

5"А"

5"Ә"

6

7

8

9

10

11

жалпы

оқушылар саны

 

 

 

 

21

19

18

12

18

18

26

16

10

15

173

"5"